verlichting vervangen achter de ventilator knop

Forumindex Forums Modellen Astra verlichting vervangen achter de ventilator knop

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ouwe nozem

verlichting vervangen achter de ventilator knop,hoe doe ik dat bij mijn Astra uit 1996?
      Ik heb de 2 schroefjes al los gehad maar dan blijft het geheel nog vast zitten.
      Ook de radio zit in dit stuk..

wie weet er raad?
      alvast bedankt,

gr,ouwe nozem

Nick-GSI
      Deelnemer

knop + achteruit verwarming schakelaar verwijderen, radio eruit, dan kan je de zwarte stekker die achter de ventilator schakelaar zit naar achter duwen, en dan kan je de lampjes houder naar achter drukken. Heb het vorige week nog bij de gsi gedaan

ouwe nozem

kAN DIE KNOP ER GEWOON AFGETROKKEN WORDEN?
          DAT HEB IK GEPROBEERD MAAR DURFDE NIET VERDER TE TREKKEN,WAS BANG DAT DE BOEL ZOU AFBREKEN…

GR,OUWE NOZEM

Aapje

Zit een klipje, achterruit verwarming aanzetten(gewoon met contact uit doen, dan trekt je accu ook niet leeg). Dan komt er een gaatje te voorschijn (aan de kant tegenover ‘t witte streepie). Daar met een schroevendraaier beetje prikken, en dan trek je zo de knop eraf.

De schakelaar wijst voor zichzelf, zit met 2 klipjes aan biede kanten vast.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.