verlichting vectra b Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › verlichting vectra b Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 17 maart 2011 om 18:12 #17234328 bregonje Lid sinds:10 March 2011 hallo weet er iemand een oplossing heb lexus lampen gekocht maar de stekkers komen niet overeen,is er iemand die een schema heeft met dit probleem bv welke kleur bij welke kleur mvg benny 17 maart 2011 om 20:25 #17839717 dondevo Lid sinds:13 June 2009 hoi bregonje, alles goed stel je even voor http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=30 met ppics zijn we dol op :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics ik heb hier wel een aansluitschema voor je ik heb hem ook van het forum hier, mischien dat je er wat aan hebt. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen