verlichting van kachel doet het niet meer…??

Forumindex Forums Modellen Astra verlichting van kachel doet het niet meer…??

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229087
    ivo1991
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 October 2011

      hallo

      ik reed van de week savonds en opeens deed me binnen verlichting van me kachel het niet meer.
      dus de knop om warmte in te stellen de knop van de blower en hoe hij moet blazen zeg maar.
      ik heb een astra ( ik denk een g) coupe uit 2002.
      hebben meer mensen hier last van gehad en is dit makkelijk te doen en vervangen??

      mvg ivo

      #17767191
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Hey, dat is inderdaad een G Coupé.
        Het is heel makkelijk, je trekt de middelste knop (dus die van de 1-2-3-4 blowerstand) er recht naar achteren af met een klein beetje kracht. En dan zie je daarachter een lampje zitten die alle knoppen daar verlicht. Die even vervangen en klaar ben je.

        #17767192
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Als je dan krak hoort en je hebt opeens een knop met wat onderdelen in je handen dan weet je dat jij toch de andere versie had waarbij je de lampjes aan de achterkant moet verwisselen.

          Oftewel : daar zit dus wel degelijk verschil in..

          #17767193
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            En als je de andere versie hebt, dan moet je middenconsole voor een deel uit elkaar (Radio en bakje onder de ventilatorbak los). Als je dat los hebt, dan kun je 4 pennen omhoog drukken en zo de ventilatorbakding losmaken van de middenconsole.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.