verlichting nu LED lampjes geeft storingen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum verlichting nu LED lampjes geeft storingen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    vectrad

Ik heb mijn parkeerverlichting ( dit geeft hij als storing aan ) vervangen door LED lampjes.
      Nu blijven ze bij het sluiten van de auto om en om nog ongeveer 15 seconden knipperen.
      iemand een idee hoe dit kan?? Bij het ontgrendelen doen ze het ook tot ik de verlichting aan doe. Ze branden verder prima maar de storingsmelding gaat er niet uit.

needenaar25
      Deelnemer

Door de canbus, blijf je houden met led lampjes in de vectra.

cano666

ledjes in een vectra c met canbus gaan niet blijft knipperen.

Anoniem

Led lampjes blijven na knipperen. Ook speciale voor can-bus. Na het afsluiten blijft het can-bus systeem nog 20 seconden actief. Ook blijven de ledjes knipperen onder het rijden ook als de verlichting niet is ingeschakeld.
            dat is de reden dat ik de ledjes weer heb vervangen voor gewone

jeroenk
            Deelnemer

Wat is het originele wattage van de normale lampjes? Kun je die watt’s niet gewoon wegbranden met wat weerstanden? Of gaat de canbus dan nog steeds over de zeik? Bij gelijk stroomverbruik lijkt het me dat de canbus dit niet opmerkt.

djsparky
              Deelnemer

@jeroenk wrote:

Wat is het originele wattage van de normale lampjes? Kun je die watt’s niet gewoon wegbranden met wat weerstanden?

Stadslicht/achterlicht= 5 Watt, 3 Ohm
                Remlicht / Knipperlicht= 21 Watt, 3 Ohm

Je kunt ook gloeilampjes parallel zetten aan de LEDs… Of een handig persoon tegen het lijf lopen die het een en ander in de boordcomputer kan tweaken…

Yannick20

ik heb ook alles vervangen bij mijn signum.
                  kenteken verlichting blijft ook na knipperen maar dat is ook de enigste.
                  binnenin helemaal niets, parkeer licht had ik ook vervangen maar omdat ik de foutmelding niet weg kreeg heb ik ze weer verwisseld.

cano666

heb zelf witte gloeilampjes genomen voor de stadslichtjes werkt prima ledjes gaan irriteren hoe duur ze ook zijn

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.