Verlichting led voor astra j, ervaring?

Forumindex Forums Modellen Astra Verlichting led voor astra j, ervaring?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    MichelM

Zag bij GM-tuning de led koplampunits voor de astra j, ik heb zelf xenon en led ingebouwd, echter krijg regelmatig storingen in het canbussysteem.

Wie heeft er ervaring mee? En wie heeft tips. Ik heb xenon met ballast ingebouwd met ontstoringskabel, werkt prima, geeft af en toe lampstoring terwijl lampen wel werken en heb de dagrijverlichting aangepast met ledlampjes alleen nu gaat met dagrijverlichting mijn rechterachterverlichting uit?

Wie weet hier iets op en wie is in het bezit van de nieuwe units van gm-tuning en heeft info?

Mvg

Michel m

AsconaC20NE
      Deelnemer

met dagrijverlichting branden de achterlichten uberhaupt niet volgens mij. Tenminste de astra J die ik had…

Heb je wel xenonverlichting die geschikt is voor canbus? En ledjes die geschikt zijn voor canbus?

ik zou gm-tuning ook eens vragen, die hebben verstand va hun producten neem ik aan

MichelM

Ik heb inderdaad met canbussysteem ingebouwd. Ondanks dat kreeg ik toch nog een storing. Heb vervolgens onstoringskabels ingebouwd en de storing weg. Tot kort geleden en nu begin het weer.
          Heb de opeldealer al gesproken en een jongen van de werkplaats, gaf aan dat hij eveneens diverse storingen kreeg en er niets aan kon doen. hij heeft alles weer uitgebouwd.

De led lampjes voor de dagrijverlichting verlichting zijn normale ledlampjes. Zag bij gm wel andere staan met de vermelding storingvrij? Misschien die proberen, of 500€ uitgeven voor units, maar dat is best prijzig. ( wel mooi)

Grt

mm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.