verlichting asbak astra g

Forumindex Forums Modellen Astra verlichting asbak astra g

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Blackbull
    Deelnemer

Sinds kort heb ik mijn astra g uit 1999.
      Hij moest vorige week terug naar de garage waar ik hem gekocht heb voor nieuwe bandjes en ze gingen gelijk voor mij de lampjes van het middenconsole vervangen.

Nu hadden ze die bij de kachel wel vervangen maar niet die bij de aansteker/asbak. Ik heb hem hiervoor weer terug gestuurd maar ik heb nu alleen maar verlichting bij de aansteker.

Is er voor de asbak een apart lampje dat hij helemaal verlicht wordt? heb namelijk ergens gelezen dat het lampje van de aansteker ook de asbak hoort te verlichten.

Alvast bedankt.

de jong

Heb ff gekeken in mijn astra G uit 2000 maar de asbak is niet verlicht, terwijl het lampje van de aansteker het bij mij gewoon doet.

GooneyBird
        Deelnemer

Bij mij is ie wel verlicht (Astra G Club), ik dacht door het lampje van de aansteker. Hij moet wel helemaal openstaan om t te kunnen zien, dat wel.

Basgsi
          Deelnemer

wordt idd verlicht door lampje van de aansteker erik.

Velgen eraf halen is ze dus wel gelukt?

Astraman
            Deelnemer

Zit een soort stukje plexiglas die het licht geleid naar de asbak, wellicht is di er tussenuit.

Blendjuhs Mate

dat klopt hij moet het licht door geven naar de asbak ff naar de sloop en een andre halen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.