Verlichting

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Verlichting

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    ryda
    Deelnemer

Opel meriva uit 2004, gaat de binnenverlichting, soms aan en uit, onder het rijden.
      Deurschakelaar vervangen, nog het zelfde, sinds gisteren brand de kilometerstand teller ook niet meer, als je de deuren open of dicht doet, vermoeden is, dat het aan de achterdeur, bij de passagiers kant zit, als je de deurschakelaar indruk, dan gaat de binnenverlichting weer uit.
      Wie weet een oplossing.

computerbug
      Deelnemer

Hoi, ryda

Of de kilometerstand teller hier mee te maken heeft kan ik je niet vertellen, denkt het haast niet.
        Ik kan er niet aan uit halen welke deur schakelaar je hebt vervangen, maar als ik mij niet vergis zijn de deur schakelaars het zelfde voor en achter!,
        je zou met de schakelaar die je vervangen hebt, om en om kunnen wisselen, misschien kom je het tegen welk deur schakelaar het is.

ryda
        Deelnemer

Hebben de 2 achterste deurschakelaar vervangen en mijn man weet zeker dat het de schakelaar van de achterdeur passagier kant is, maar er zit al een nieuwe schakelaar in,maar nog steeds hetzelfde probleem.

ryda
          Deelnemer

En waar kan het aan het liggen, dat de verlichting van de kilometerstand, niet meer doet, als je de deuren open of dicht doet?

computerbug
            Deelnemer

Even voor de goede orde!, doet het licht van de kilometerstand het nu helemaal niet meer?, of gaat uit/aan als u de deur open doet?
              Als de verlichting echt uit is van de kilometerstand, is het lampje stuk, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dit met de deuren te maken heeft.

Oké, verder moet de draden van de deur ergens contact maken, misschien een draad breuk ergens, dat wordt lastig.
              En de binnenverlichting in het plafond, werkt dat wel naar behoren? aan/uit knopje.

computerbug
              Deelnemer

Ik ben nog even aan het koekeloeren geweest!, en ik kom tot ontdekking, dat de deurschakelaars van voor anders zijn, dan achter.
                Kunt u controleren en aan geven of dit bij u ook het geval is? ->Klik<-
                Nummer 7 is de voordeur en nummer 8 is achter deur.

ryda
                Deelnemer

De verlichting van de kilometerstand, doet het wel als de sleutel in contact doet en start en de binnenverlichting doet het, alleen wij hebben de lampjes eruit gehaald, omdat het zo irritant is als.je op de snelweg rijdt en hij springt aan.

computerbug
                  Deelnemer

Hoi, Ryda

Zou u de vraag van mij 16:55 kunnen beantwoorden?, ik denk dat we elkaar net gepasseerd hebben.

ryda
                    Deelnemer

Dat klopt voor is anders, dan achter.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.