Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlichting
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2012 om 19:01 #17245277
hallo ik heb sedert gisteren een insignia break :thumb
Ik zou iets willen instellen maar ik kan dit nergens terug vinden.
Is het mogelijk wanneer men de auto verlaat en de wagen sluit, dat de koplampen blijven branden voor vb 1 min.?
Ik heb wel in het boekje daarover iets gevonden maar blijkbaar moet je altijd eerst de richtingsaanwijzerhendel naar u toe trekken.
Alvast bedankt.15 januari 2012 om 19:13 #17974269Netebuk, dat gaat niet automatisch. Als je de auto verlaat moet volgens mij aan de hendel van je verlichting trekken en dan blijven deze branden. Je kunt geloof ik in je voertuiginstellingen aangeven hoe lang ze dan moeten branden.
15 januari 2012 om 22:27 #17974270Hallo,
Auto van contact, deur openen, en dan de hendel een keer na je toe trekken.
Groetjes, Joche
16 januari 2012 om 06:01 #17974271@Opel4all wrote:
Hallo,
Auto van contact, deur openen, en dan de hendel een keer na je toe trekken.
Groetjes, Joche
Yep dit had ik ook al gevonden, maar ik dacht dat je dit kon instellen dat die zowiezo altijd branden zonder de hendel over te halen.
Alvast bedankt voor de reacties.16 januari 2012 om 19:00 #17974272Dat kan toch wel? Je kan in ieder geval wel instellen dat ze ook aangaan als je de auto opent, ik dacht dat ze dan ook aangingen als je de deur open doet.
16 januari 2012 om 21:01 #17974273@Spacejam wrote:
Dat kan toch wel? Je kan in ieder geval wel instellen dat ze ook aangaan als je de auto opent, ik dacht dat ze dan ook aangingen als je de deur open doet.
Hallo,
Nee zonder de hendel te gebruiken gaat dat niet, of je moet het zo doen:
Wat ik wel eens doe en dan gaat dus wel, uitstappen en de auto daarna op slot doen en dan ook gelijk weer ontgrendelen (de lichten gaan dan ja ook weer aan), als ik dan bij de voordeur ben doe ik de auto weer op slot.
De tijd kun je instellen op je BC.
Groetjes, Joche
17 januari 2012 om 08:13 #17974274@Opel4all wrote:
@Spacejam wrote:
Dat kan toch wel? Je kan in ieder geval wel instellen dat ze ook aangaan als je de auto opent, ik dacht dat ze dan ook aangingen als je de deur open doet.
Hallo,
Wat ik wel eens doe en dan gaat dus wel, uitstappen en de auto daarna op slot doen en dan ook gelijk weer ontgrendelen (de lichten gaan dan ja ook weer aan), als ik dan bij de voordeur ben doe ik de auto weer op slot.
Groetjes, Joche
Volgens mij kun je bij het verlaten van je auto ook gewoon op je “ontgrendel toets” van je AB drukken en dan gaan je lichten ook branden. Kweet nie zeker hoor, zal straks eens proberen.
Greetz Roel met een i.
17 januari 2012 om 11:14 #17974275@opel-limbo wrote:
@Opel4all wrote:
@Spacejam wrote:
Hallo,
Groetjes, Joche
Allen bedankt voor de tips.
Maar je kan zoveel instellen, raar dat je dit niet kunt. :hmmzVolgens mij kun je bij het verlaten van je auto ook gewoon op je “ontgrendel toets” van je AB drukken en dan gaan je lichten ook branden. Kweet nie zeker hoor, zal straks eens proberen.
Greetz Roel met een i.
22 januari 2012 om 12:31 #17974276Ik heb de cosmo versie en daar kan ik de coming home optie inschakelen dat de lampen van de auto aangaan als ik de auto ontgrendel en dat de lampen aanblijven (in tijd instelbaar) als ik de auto afsluit. Je kunt dit instellen in het configuratie menu onder comfort instellingen.
22 januari 2012 om 13:12 #17974277Licht & Zicht pakket 1.
Kan iemand me vertellen wat het precies inhoudt? Voor zover ik weet gaat het (volgens de autoconfigurator) om een dimmende binnenspiegel en een regensensor. Ik zie dat deze optie standaard is bij de Buisiness Edition, de Cosmo en de Sport. Maar het lijkt me (volgens de autoconfigurator) een summiere omschrijving. Het is me opgevallen tijdens een proefrit met een Edition met het buisinesspakket dat er ook een rode led zit in de plafondverlichting voor en achter zit. Betekent het echter ook dat er verlichting in de voetenruimte en/of in de deuren (handgrepen en/of onderin de deurbak van de deuren zit? Ik ben vergeten het te vragen nadat ik de proefrit er op had zitten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.