verlenging motorkap 750 euro?? :shock:

Forumindex Forums Modellen Corsa verlenging motorkap 750 euro?? :shock:

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17905237
    KRSA2000
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2009

      @HansCorsa15td wrote:

      Lachwekkend dit, je moet eens lezen wat je schrijf joh! Je maakt je meteen lekker belachelijk voor het hele forum! Je bent vast een ongeschoold figuur?

      Ik zie onderaan GSI en SPORT staan bij je: Je bent dus zelf het Johnny met de pet type ten top!

      (Dat je niet zo slim bent kun je ook niks aan doen, maar loop er niet mee te koop!)

      Belachelijk voor de hele forum? Misschien wel… Maar jij doet hetzelfde!
      Ik heb het tenminste wel in de gaten (noemen ze zelfspot).

      Ik ben zeker geen ook Johnny met de pet type…
      Ik draag geen petten, word je kaal van. En, ik heet trouwens Paul.

      Ongeschoold? In tegendeel, maar ik wil daar niet mee te koop lopen!… ;)
      Maar, ik wil best mijn diploma’s met die van jouw vergelijken.

      Ik ben (net) geen psychiater, maar ik denk toch dat jouw gedrag gedreven wordt door jaloezie. :hmmz
      Volgens mij kan je er niet tegen dat andere forum leden wel de mogelijkheid hebben om in een leuke auto te rijden.
      (Ook al zijn ze niet helemaal jouw smaak qua bolide)
      Voordat je nutteloze kreten gaat roepen, bekijk de verschillende topic’s van je mede forum gebruikers.
      Misschien (heel misschien…) draai je dan bij, als je heb gezien hoeveel werk er in gaat zitten om een auto op te knappen/modificeren.

      Ik zit jou toch niet af te kraken, omdat je niet weet hoe je een distributieriem moet vervangen bij je “saaie, stinkende, Opa Hans met de beret op, Corsa TD”. (Bijdeze m’n excuses aan alle andere dieselrijders van het forum!)

      Ik ben wel blij dat ik je heb laten lachen… Maakt mijn dag weer goed!


      @AK-tuning

      M’n excuses voor de off-topic respons.

      #17905238
      mayhem
        Lid sinds:
        13 June 2006

        Laat lekker gaan, iig is corsaracer dus een johnny met een pet, die wel verdomd goed van pas kwam toen dieselhans zijn handremkabels moest vervangen.

        Nu snap ik enkel niet waarom je johhny bent als je een motorkap verlengd, maar dat krijg ik hopelijk zodadelijk beschreven :)

        #17905213
        KRSA2000
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2009

          Ik hoop wel dat wij “ongescholde johnny’s” het wel begrijpen… haha! king:

          #17905239
          corsaracer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2005

            ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken

            als hansje zich zelf verder belachelijk wil maken prima moet hij helemaal zelf weten, maar van mij hoeft hij geen zinnig antwoord meer te krijgen als hij weer eens problemen heeft dan gaat hij maar naar de dealer.


            @mayhem
            en krsa2000: ik draag ook geen pet en die diploma’s wil ik ook best wel eens met hem vergelijken ;)

            #17905240
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              @HansCorsa15td: Het lijkt me handig als je je een beetje normaal gedraagt!!!
              Als iemand zijn kap wil verlengen, en dat vind je niks, reageer dan niet. Het meest hierboven gepostte slaat nergens op, en heeft zeker geen toegevoegde waarde.
              Bij voorbaat dank voor de medewerking -offtopic

              #17905241
              robbywag
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 March 2005

                @HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt… Kun je hier mee leven? Doesn’t matter, wij namelijk wel!!! :thumb

                Grtz Robby

                #17905242
                HansCorsa15td
                  Lid sinds:
                  9 January 2011

                  @robbywag wrote:

                  @HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt… Kun je hier mee leven? Doesn’t matter, wij namelijk wel!!! :thumb

                  Grtz Robby

                  Ja en het erge is dat dat soort gasten wel geld uitgeven aan zo’n rare motorkap verlenging maar niet aan fatsoenlijke banden en remmen bijvoorbeeld…. ;-)

                  #17905243
                  bukzzzie
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 December 2004

                    @HansCorsa15td wrote:

                    @robbywag wrote:

                    @HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt… Kun je hier mee leven? Doesn’t matter, wij namelijk wel!!! :thumb

                    Grtz Robby

                    Ja en het erge is dat dat soort gasten wel geld uitgeven aan zo’n rare motorkap verlenging maar niet aan fatsoenlijke banden en remmen bijvoorbeeld…. ;-)

                    sommige geven helemaal geen geld uit, kopen een oude diesel om geld te besparen, en komen met moeite rond van een uitkering…

                    man!
                    wat de neuk kom je eigenlijk op dit forum doen?
                    heb je nog iets nuttigs te melden?
                    of kom je alleen maar iedereen afzeiken?

                    je lijkt wel zo een zo’n standaard volkswagen rijder die opeltjes afzeikt…
                    tis dat ik geen mod ben, maar dat gezeik van van jou verdiend per direct een permanente ban!

                    #17905244
                    crossagek
                      Lid sinds:
                      13 January 2005

                      @HansCorsa15td wrote:

                      @robbywag wrote:

                      @HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt… Kun je hier mee leven? Doesn’t matter, wij namelijk wel!!! :thumb

                      Grtz Robby

                      Ja en het erge is dat dat soort gasten wel geld uitgeven aan zo’n rare motorkap verlenging maar niet aan fatsoenlijke banden en remmen bijvoorbeeld…. ;-)

                      waarom zou ik als ik bijv. een 1.2 rijd en wel de looks wil maar niet de power andere remmen monteren ???

                      Is wederom het zoveelste domme gelul in een paar dagen :fy1

                      #17905245
                      jblfreak
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        wat een dom getetter weer zeg

                        gaat echt weer helemaal nergens over

                        #17905246
                        asjemenau
                          Lid sinds:
                          1 September 2011

                          @crossagek wrote:

                          ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

                          schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil

                          onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .

                          Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .

                          Ben zelf autospuiter geweest en uitwasen (of uitnevelen ) deden wij bij elke kleur zeker bij metalic (al zou je de verf uit de fabriek hebben krijg je nog kleurverschil) maar bij liggende delen valt het minder op

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.