Verlagingsverschil Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Verlagingsverschil Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238474
    skrm
      Lid sinds:
      10 October 2009

      Hallloo.

      Ik heb al keertje eerder een topic hier aan gemaakt maar wil toch wat zeker weten.
      Ik heb al een beste tijd een verlagingsverschil aan de achterkant. Rechts achter is hij 4cm hoger dan links achter :wtf
      Gisteren heb ik samen met FnF_Racer van het OSC gekeken naar verschillende dingen.
      De schrokbrekers waren gelijk. Regelpotje staat precies het zelfde aan bijde kanten.
      Op het oog lijkt de achteras recht te zijn. Achterveren zat misschien 0.5 a 1cm verschil.
      Maar de veer die het kleinste was daar stond de auto het hoogst.

      Ik weet niet wat dit kan zijn en wil echt graag geholpen worden. Misschien dat 1 van jullie iets weet wat het misschien kan zijn dat ik daar na kan gaan kijken?

      Alvast bedankt SKRM

      #17888116
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Hele stomme vraag he? Maar maak eens een foto van je velgen en wielkasten??? Mischien dat we dan mee rkunnen zeggen. Nu zou je bijna denken dat je aan de ene kant gewoon een grotere band hebt liggen als aan de andere kant.

        #17888117
        skrm
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Nee heb geen grote band aan 1 kant liggen. Heb de velgen net 1.5 week oud met nieuwe velgen. Dus dit kan het niet zijn.

          #17888118
          skrm
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Hier heb ik even 4 fotos snel gemaakt.

            Links achter (die 4cm hoger ligt) :

            Rechts achter (die lager ligt dan de linker) :

            #17888119
            darky
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 August 2004

              heb je al nagekeken of de rubber nog bij 1 van de 2 kanten zit?

              #17888120
              FnF_racer
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 October 2004

                bedoel je de rubbers van de veren? weet dat die aan 1 kant er zowiezo nog zat, en dacht dus ook aan de andere kant. ;)

                Skrm is alleen nog vergeten te melden dat toen we alles hadden nagekeken, en de wielen terug hadden gemonteerd, dat hij toen op het oog weer gelijk stond, dus beide wielkasten evenveel gevuld.

                zoals hij mij al melde, was dit dus ook met het vervangen van zijn velgen: dat ze na het vervangen van de velgen wel gelijk waren, en daarvoor niet.

                zou het kunnen dat er een schokdemper dan trouwens toch niet goed is, en dan later verder inveert dan de ander?
                dat zou de enige verklaring zijn, denk ik? misschien dat we dat toen gemist hebben?

                #17888121
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Kun je ook nog een foto maken van onder de auto de gehele achteras en de veren??? Oja en je wielnaven en remklauwen.
                  Als je je achterwiel van de grond krikt kun je ze dan gemakkelijk ronddraaien? Kijk eens of je geen vreemde bewegingen zit aan je wiel.
                  Heb je tijdens het rijden ook last van trillen aan de achterkant?

                  #17888122
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Als er verschil in zit zou het inderdaad een schokdemper kunnen zijn.

                    #17888123
                    DarkNL08
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 March 2010

                      Woow, da’s een flink verschil…

                      Zit er nog een veerspanner omheen ofzo :jerry

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.