Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 juni 2014 om 16:48 #18106846
Ja hoor, gelukt!
Vandaag is mijn Insignia verlaagd! 40/35mm
Ik ben heel tevreden over het resultaat. Hij zal nog ietsje inzakken.
Eugene, bedankt voor het leveren van de veren!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
18 juni 2014 om 18:14 #18106847Ziet er netjes uit joost [THUMBS UP SIGN] gelijk een heel ander gezicht. Nu nog een beetje gloss op je banden en t plaatje is af. Heb je de veren zelf vervangen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
18 juni 2014 om 18:41 #18106848Ik heb het laten doen. Zelf de kennis en het gereedschap er niet voor. Ook moesten de voorbanden, remschijven en remblokken voor vervangen worden dus het kon allemaal tegelijk. :)
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
18 juni 2014 om 19:02 #18106849Hallo
Ik ben aan het twijfelen om achteraan spoorverbreders te steken.
Ik heb een tourer bij 2011.
Maar ik twijfel tussen 20mm of 15 mm per kant.
Ik heb de opl line 20 inch velgen liggen.
Iemand sugestie?18 juni 2014 om 20:54 #1810685020mm zal te veel zijn denk ik. Er zijn meer rijders hier met verbreders, 10 of 15mm is mooier.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
19 juni 2014 om 18:25 #1810685120mm te breed? Ik heb achteraan 25mm per kant en de 20″ opc-line velgen steken nog steeds niet buiten en zelfs verlaagd met schroefset raak ik ook nergens in de kassen…
19 juni 2014 om 18:59 #18106852@joost077 wrote:
Ja hoor, gelukt!
Vandaag is mijn Insignia verlaagd! 40/35mm
Ik ben heel tevreden over het resultaat. Hij zal nog ietsje inzakken.
Eugene, bedankt voor het leveren van de veren!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
graag gedaan joost.
ziet er super uit!!19 juni 2014 om 19:01 #18106853@netebuk wrote:
Hallo
Ik ben aan het twijfelen om achteraan spoorverbreders te steken.
Ik heb een tourer bij 2011.
Maar ik twijfel tussen 20mm of 15 mm per kant.
Ik heb de opl line 20 inch velgen liggen.
Iemand sugestie?Heb in het begin bij mijn vorige insignia’s 10mm per kant gehad.
Nu bij mijn nieuwe 15mm per kant en sinds een week of 2 20mm per kant.
20mm per kant ziet er in mijn ogen perfect uit!!
Niet te veel en niet te weinig, precies goed!
Je mag altijd een keer komen kijken dan zie je hoe het er in het echt uit ziet.
Dan zie je het toch beter als op een foto.19 juni 2014 om 19:25 #18106854@Opeloco wrote:
20mm te breed? Ik heb achteraan 25mm per kant en de 20″ opc-line velgen steken nog steeds niet buiten en zelfs verlaagd met schroefset raak ik ook nergens in de kassen…
Wat is de ET waarde van jouw velg?
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
19 juni 2014 om 20:23 #18106855@joost077 wrote:
@Opeloco wrote:
20mm te breed? Ik heb achteraan 25mm per kant en de 20″ opc-line velgen steken nog steeds niet buiten en zelfs verlaagd met schroefset raak ik ook nergens in de kassen…
Wat is de ET waarde van jouw velg?
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
is de 20 inch opc line velg ET45
19 juni 2014 om 21:57 #18106856@GM-Tuningparts wrote:
@netebuk wrote:
Hallo
Ik ben aan het twijfelen om achteraan spoorverbreders te steken.
Ik heb een tourer bij 2011.
Maar ik twijfel tussen 20mm of 15 mm per kant.
Ik heb de opl line 20 inch velgen liggen.
Iemand sugestie?Heb in het begin bij mijn vorige insignia’s 10mm per kant gehad.
Nu bij mijn nieuwe 15mm per kant en sinds een week of 2 20mm per kant.
20mm per kant ziet er in mijn ogen perfect uit!!
Niet te veel en niet te weinig, precies goed!
Je mag altijd een keer komen kijken dan zie je hoe het er in het echt uit ziet.
Dan zie je het toch beter als op een foto.thx voor de info, maar ik vraag mij af of je dezelfde resultaat zou hebben met uw vorige insignia (met de spacers van 2 cm per kant), mss heeft je nieuwe insignia een andere spoorbreedte of komt het koetswerk iets breder?
komen kijken is geen optie, het is nogal redelijk ver
mss iemand anders bevindingen over nen tourer met 20 inch opc line velgen en 15/20 mm spacers :thumb19 juni 2014 om 22:08 #18106857spoorbreedte en koetswerk edg is bij de facelift gewoon hetzelfde gebleven als bij het model van voor de facelift.
20 juni 2014 om 07:20 #18106858eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
20 juni 2014 om 10:41 #18106859@alphox wrote:
eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
hoi
nee 20 rondom.
ziet er echt super uit!
10 / 15 is net te weing en 25 is weer net te veel (persoonlijk)
vind persoonlijk zelf niet zo mooi als de wielen achter verder naar buiten staan als aan de voorzijde.
maar dat is natuurlijk smaak. Nu vallen de wielen nog mooi binnen de wielkasten maar
staan toch zover mogelijk naar buiten zonder buiten de wielkasten te komen.20 juni 2014 om 14:00 #18106860toch maar eens na gekeken waar het gekraak van afkwam, werd er toch wel gek van. Nu blijkt dat boven in bij de veer de rubber mee draaid met sturen wat het gekraak veroorzaakt. deze blijft normaal vast zitten, maar omdat de veer zo kort is blijkt er niet genoeg spanning op te staan om deze tegen te houden. Iemand bekend dit probleem??????
@Opeloco wrote:
Toplagers volgens mij, zelf ook gehad. Heb ze zelf open gemaakt, proper gemaakt en goed in het lagervet gezet en terug in elkaar gestoken en gemonteerd, weg krakend geluid. Je kan ook een nieuw setje lagers bestellen uiteraard, maar dan ben je een 120€ kwijt voor de 2, een potje lagervet is stukken goedkoper :thumb
2 september 2014 om 04:41 #18106861@GM-Tuningparts wrote:
@alphox wrote:
eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
hoi
nee 20 rondom.
ziet er echt super uit!
10 / 15 is net te weing en 25 is weer net te veel (persoonlijk)
vind persoonlijk zelf niet zo mooi als de wielen achter verder naar buiten staan als aan de voorzijde.
maar dat is natuurlijk smaak. Nu vallen de wielen nog mooi binnen de wielkasten maar
staan toch zover mogelijk naar buiten zonder buiten de wielkasten te komen.gisteren eens gekeken met een winkelhaak, ik vermoed wanneer ik de 20 mm per kant zou steken achteraan de wielen niet buiten de wielkast komen.
met 20 mm per kant vooraan zouden de wielen enkele mm uit de wielkasten komen.
Klopt dit?2 september 2014 om 06:44 #18106862dat idee had ik ook toen ik heb gemeten. op een paar pagina’s terug zie je dat dennis dit ook bevestigd dat voor 3mm buiten de kast komt.
op ebay staan vaak eibach setjes met voor vanvoor 15mm en achter 20mm. misschien dat ik die nog wel eens bestel2 september 2014 om 08:14 #18106863Bij mij komt 20mm per kant vooraan niet uit de kast… zitten echt nog binnen hoor.
2 september 2014 om 18:11 #18106864ik heb 20 mm per wiel zitten vooraan sluit het mooi aan maar komt niet uit de kas
achteraan heb ik eigenlijk nog ruimte over en steekt de velg nog mooi in de kas voor mij mocht het mss zelfs achter 25-30 worden om hetzelfde zicht te krijgen .
dit is bij mij op een insignia 2009 5 deurs op opcline 20″ velgen en 40/35 verlaagd
2 september 2014 om 18:34 #18106865Daarom dat ik achteraan 25mm per kant heb geplaatst :thumb
2 september 2014 om 21:24 #18106866@nicocorsa wrote:
ik heb 20 mm per wiel zitten vooraan sluit het mooi aan maar komt niet uit de kas
achteraan heb ik eigenlijk nog ruimte over en steekt de velg nog mooi in de kas voor mij mocht het mss zelfs achter 25-30 worden om hetzelfde zicht te krijgen .
dit is bij mij op een insignia 2009 5 deurs op opcline 20″ velgen en 40/35 verlaagd
Nico had jij vroeger geen 15 mm per kant zitten?
Van h&r?3 september 2014 om 20:51 #18106867@Dennispolly wrote:
toch maar eens na gekeken waar het gekraak van afkwam, werd er toch wel gek van. Nu blijkt dat boven in bij de veer de rubber mee draaid met sturen wat het gekraak veroorzaakt. deze blijft normaal vast zitten, maar omdat de veer zo kort is blijkt er niet genoeg spanning op te staan om deze tegen te houden. Iemand bekend dit probleem???
Ik denk dat ik hetzelfde heb.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
4 september 2014 om 11:35 #18106868mijne kraakt inderdaad ook al sik mijn stuur draai…
4 september 2014 om 14:46 #18106869was bij mijn vorige insignia ook.
heb de rubbers nu goed met vaseline ingevet en nergens last van.4 september 2014 om 18:54 #18106870heb ze laatst ook ingevet met zuurvrije vaseline, maar was maar voor korte duur kraakt weer. is trouwens allen steeds links voor. Zit er aan te denken ze vast te plakken want ze horen toch echt vast te zitten dit heb ik bij een andere insignia gecheckt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.