Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2014 om 17:22 #18106823
Komt goed.
Laat het gewoon vtv even weten dan kunnen we een datum prikken
en komt dat helamaal goed. :thumb24 maart 2014 om 01:01 #18106824@GM-Tuningparts wrote:
Levertijd van de veren is ongeveer 1 week.
Montage doe ik zelf niet ( ivm een brug edg )maar daar heb ik iemand voor die dit altijd voor mij doet.
Enkel die woont in de omgeving van Den Bosch
Voor degene die dat geen probleem vinden kan er natuurlijk een afspraak gemaakt worden ivm montage.
Montage kan enkel op zaterdag of in de avonduren
Montage zit ergens tussen de 40-50 euro.Voor evt vragen edg anders even een mailtje naar:
info@gm-tuningparts.nlGr. Eugene
Voor deze prijs kan ik het zeker niet laten.
Ik stuur je wel even een mailtje.24 maart 2014 om 19:16 #18106825Bestelling is zojuist gedaan.
Heb je ook even gemaild.Ben nu al benieuwd naar het eind resultaat.
25 maart 2014 om 17:10 #18106826Veerkes zitten eronder.
Veel werk gehad .
We hadden de bouten van de torsiebaar gelost.
En moeilijk er terug ingekregen.
De auto staat nu 2 cm lager met de eibach prokit.
Toch al een verschil.
Zou hij nog zakken? Iemand ervaring daarmee?
Laten jullie de auto opnieuw uitlijnen na een verlaging?25 maart 2014 om 19:33 #18106827@scoter20 wrote:
Veerkes zitten eronder.
Veel werk gehad .
We hadden de bouten van de torsiebaar gelost.
En moeilijk er terug ingekregen.
De auto staat nu 2 cm lager met de eibach prokit.
Toch al een verschil.
Zou hij nog zakken? Iemand ervaring daarmee?
Laten jullie de auto opnieuw uitlijnen na een verlaging?Zal met de eibach niet heel veel meer zakken.
Vaste regel na verlagen ALTIJD uitlijnen!26 maart 2014 om 15:49 #18106828@GM-Tuningparts wrote:
Zal met de eibach niet heel veel meer zakken.
Vaste regel na verlagen ALTIJD uitlijnen!Precies! :thumb
27 maart 2014 om 20:37 #18106829sorry wat laat maar hij is voor 45 mm verlaagd en achter 30 mm met rond om 20 mm spacers en 20 inch velgen
@P@rick wrote:
@Dennispolly wrote:
update, voor nog wat laten zakken, staat nu exact recht bedankt Eugene.
[img[/img]:thumb Ziet er goed uit!! :thumb
Hoeveel is hij nu verlaagd V/A?
Ik zou het ook wel willen maar heb geen idee hoe :oops:28 maart 2014 om 05:27 #18106830@NelisZ20LER wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
Zal met de eibach niet heel veel meer zakken.
Vaste regel na verlagen ALTIJD uitlijnen!Precies! :thumb
Dat uitlijnen.
Maakt dat geen krassen op de velg?
Volgens mij monteren ze apparatuur op de velg om die uit te lijnen.
Of heb ik dit ergens verkeerd gelezen?28 maart 2014 om 07:55 #18106831heb al een berg auto’s laten uitlijnen, maar nog nooit een kras gezien hoor op m’n velgen en ben er toch nogal precies op… je kan het dus gerust laten doen :) ik blijf er wel altijd bij staan kijken, om te voorkomen dat een of andere kluns eraan zit ;)
28 maart 2014 om 20:27 #1810683229 maart 2014 om 14:32 #18106833Blijkblaar had ik een sportvering en staat de auto nu ok :thumb
5 april 2014 om 10:35 #18106834Ben nu bezig met het verlagen van de auto met Eugene.
Hebben echter een probleem…..De achter veren passen niet op mijn Insignia :fy1
De 4×4 heeft dus andere veren dan een “normale” Insignia.
Dus nu gaan we kijken of de veren aangepast of gemaakt kunnen worden.Dit project gaat dus nog even duren.
6 april 2014 om 15:42 #18106835Dat is shit zeg. Maar je zult toch niet de enige zijn met een 4×4 die verlaagd wordt neem ik aan ook daar zal wel een passende oplossing voor zijn. Succes
@P@rick wrote:
Ben nu bezig met het verlagen van de auto met Eugene.
Hebben echter een probleem…..De achter veren passen niet op mijn Insignia :fy1
De 4×4 heeft dus andere veren dan een “normale” Insignia.
Dus nu gaan we kijken of de veren aangepast of gemaakt kunnen worden.Dit project gaat dus nog even duren.
8 april 2014 om 08:55 #18106836@P@rick wrote:
Ben nu bezig met het verlagen van de auto met Eugene.
Hebben echter een probleem…..De achter veren passen niet op mijn Insignia :fy1
De 4×4 heeft dus andere veren dan een “normale” Insignia.
Dus nu gaan we kijken of de veren aangepast of gemaakt kunnen worden.Dit project gaat dus nog even duren.
Dat is balen en goed om te weten! Ik heb ook een 4×4 en mij is toen verteld dat er geen verschil in zat.
Zijn er geen veren van Intrax te bestellen voor de 4×4?8 april 2014 om 10:36 #18106698@NelisZ20LER wrote:
@P@rick wrote:
Ben nu bezig met het verlagen van de auto met Eugene.
Hebben echter een probleem…..De achter veren passen niet op mijn Insignia :fy1
De 4×4 heeft dus andere veren dan een “normale” Insignia.
Dus nu gaan we kijken of de veren aangepast of gemaakt kunnen worden.Dit project gaat dus nog even duren.
Dat is balen en goed om te weten! Ik heb ook een 4×4 en mij is toen verteld dat er geen verschil in zat.
Zijn er geen veren van Intrax te bestellen voor de 4×4?Komen eraan worden nu speciaal gemaakt voor ons.
Dus binnenkort (paar weken) ook leverbaar voor de 4×48 april 2014 om 12:55 #18106697@GM-Tuningparts wrote:
Komen eraan worden nu speciaal gemaakt voor ons.
Dus binnenkort (paar weken) ook leverbaar voor de 4×4:thumb :thumb :thumb
Super geregeld Eugene!!
Gebeurt niet vaak meer dat een verkopende partij zich zo inzet om een goede oplossing te vinden!
Nogmaals dank daarvoor!!:wors :wors :wors
9 april 2014 om 19:46 #18106837@GM-Tuningparts wrote:
Komen eraan worden nu speciaal gemaakt voor ons.
Dus binnenkort (paar weken) ook leverbaar voor de 4×4Gelukkig! Goed bezig weer Eugene! :thumb
Wordt er ook rekening gehouden met het extra gewicht van de 4×4?
9 april 2014 om 21:04 #18106838@NelisZ20LER wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
Komen eraan worden nu speciaal gemaakt voor ons.
Dus binnenkort (paar weken) ook leverbaar voor de 4×4Gelukkig! Goed bezig weer Eugene! :thumb
Wordt er ook rekening gehouden met het extra gewicht van de 4×4?
We gaan een van mijn achter veren opsturen naar Intrax zodat ze aan de hand van een originele (4×4) veer een verlaagde veer kunnen produceren.
10 april 2014 om 08:07 #18106839Oke, dat is mooi, blijft de prijs het zelfde?
10 april 2014 om 08:49 #18106840@NelisZ20LER wrote:
Oke, dat is mooi, blijft de prijs het zelfde?
Kan zijn dat de 4×4 set iets duurder zal worden maar dat is nog niet zeker.
Het zal in ieder geval nooit heel veel zijn wat de set dan duurder wordt.23 mei 2014 om 19:20 #18106841Yes!!
Veren zijn gemonteerd!!!
Het heeft even geduurd maar eindelijk is het klaar.
Zal misschien morgen ff plaatje maken en posten.Dus voor de liefhebbers Intrax heeft nu ook veren voor de 4×4.
Nogmaals Eugene (GM-Tuningparts) bedankt voor je inzet.
:thumb :thumb :thumb24 mei 2014 om 06:38 #18106842Probleem!!!!! na mijn laatste verlaging voor heb ik last van een krakend geluid met sturen, zowel links om als rechts om. het geluid hoor je over het gehele stuur bereik wel alleen bij stilstaan en lage snelheden door een bocht. Erg vervelend geluid erger me er mateloos op zet al extra de muziek harder om het niet te horen. Iemand een idee????????? Trouwens komt van links voor.
24 mei 2014 om 20:01 #18106843Toplagers volgens mij, zelf ook gehad. Heb ze zelf open gemaakt, proper gemaakt en goed in het lagervet gezet en terug in elkaar gestoken en gemonteerd, weg krakend geluid. Je kan ook een nieuw setje lagers bestellen uiteraard, maar dan ben je een 120€ kwijt voor de 2, een potje lagervet is stukken goedkoper :thumb
27 mei 2014 om 21:15 #18106844Oke,
Ik was/ben van plan om mijn Insignia sports tourer te laten verlagen met de Intrax 40/35 verlagingsveren.
Nu is het zo dat de ruimte tussen de banden (245/45/18) en de wielkas aan de voorzijde 85mm is en aan de achterzijde 55mm.
Dat is best een groot verschil wat je er niet uit haalt met de 40/35 verlagingsveren en zou betekenen dat het er nog steeds uit ziet alsof de auto zwaar beladen is.
Na verlaging blijft er voor 40mm ruimte over en achter 20mm.Is dit herkenbaar of normaal, of juist niet? Ik vind zelf dat de ruimte aan de voorzijde nu erg groot is. Zijn andere combinaties met de Intrax veren ook mogelijk? (Eugene?)
Hoor graag van jullie!
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
27 mei 2014 om 21:37 #18106845@joost077 wrote:
Oke,
Ik was/ben van plan om mijn Insignia sports tourer te laten verlagen met de Intrax 40/35 verlagingsveren.
Nu is het zo dat de ruimte tussen de banden (245/45/18) en de wielkas aan de voorzijde 85mm is en aan de achterzijde 55mm.
Dat is best een groot verschil wat je er niet uit haalt met de 40/35 verlagingsveren en zou betekenen dat het er nog steeds uit ziet alsof de auto zwaar beladen is.
Na verlaging blijft er voor 40mm ruimte over en achter 20mm.Is dit herkenbaar of normaal, of juist niet? Ik vind zelf dat de ruimte aan de voorzijde nu erg groot is. Zijn andere combinaties met de Intrax veren ook mogelijk? (Eugene?)
Hoor graag van jullie!
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
hoi
mail me even op info@gm-tuningparts.nl
is wat makkelijker.
dank je.mvg eugene
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.