Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2014 om 16:22 #18106799
@alphox wrote:
mijn foto’s staan hier:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=174866″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m’n auto’s en nooit problemen gehad met garantie.
ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;)Inderdaad heb ik ook altijd gedaan.
Nu met mijn laatste ook stond nog geen 100 km op :D
Normaal gaat er weinig tot niks kapot met verlagen als je alles binnen de perken houd.6 februari 2014 om 20:04 #18106800Of dat ze beter zijn dat weet ik nietl , wel heb je gelijk dat hij iets wat achterover staat. ik koos toen hiervoor omdat er toch wat mensen problemen hadden met de 45 mm voor in combinatie met xenon verlichting storing met de hoogte regeling. Als jij me kunt zeggen dat niet zeker niet het geval is zou het zo maar kunnen zijn dat ik zo binnen kort ga vervangen haha. Weet nu dat het niks voorsteld en binnen een uurtje gepiept is. Dus wie weet.
@GM-Tuningparts wrote:
deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.
(lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)
Met de intrax veren die wij hebben niet.6 februari 2014 om 23:32 #18106801@Dennispolly wrote:
Of dat ze beter zijn dat weet ik nietl , wel heb je gelijk dat hij iets wat achterover staat. ik koos toen hiervoor omdat er toch wat mensen problemen hadden met de 45 mm voor in combinatie met xenon verlichting storing met de hoogte regeling. Als jij me kunt zeggen dat niet zeker niet het geval is zou het zo maar kunnen zijn dat ik zo binnen kort ga vervangen haha. Weet nu dat het niks voorsteld en binnen een uurtje gepiept is. Dus wie weet.
@GM-Tuningparts wrote:
deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.
(lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)
Met de intrax veren die wij hebben niet.Geeft geen probleem.
Heb er enkel af en toe melding over gehad in de tijd dat ik de schroefset nog had met 6-7 cm verlaging.
Maar dat was zelden.
Met 45 mm heb je nergens last van!! :D7 februari 2014 om 11:43 #18106802@alphox wrote:
mijn foto’s staan hier:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=174866″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m’n auto’s en nooit problemen gehad met garantie.
ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;)Zeer netjes!!!! :thumb
9 februari 2014 om 15:36 #18106699Eugene, kan ik ook alleen de voorveren bij jouw kopen? jij zegt dus dat 45/[ 30 perfect staat. wat is je levertijd?
9 februari 2014 om 19:33 #18106803@Dennispolly wrote:
Eugene, kan ik ook alleen de voorveren bij jouw kopen? jij zegt dus dat 45/[ 30 perfect staat. wat is je levertijd?
hoi
standaard is het 40/35 bij deze set.
Dan krijg je enkel veren voor de voorzijde van 40mm
Levertijd naar ons toe is een dag of 4-5.Prijs moet ik even nakijken wat deze los kosten.
Gaarne even een mailtje dan naar info@gm-tuningparts.nlMvg eugene
20 maart 2014 om 20:55 #1810680421 maart 2014 om 16:31 #18106805@Dennispolly wrote:
update, voor nog wat laten zakken, staat nu exact recht bedankt Eugene.
[img[/img]Kijk mooi werk dennis!!
Graag gedaan en natuurlijk bedankt voor je bestelling!Ook een hele mooie foto trouwens :thumbup
21 maart 2014 om 17:51 #18106806@Dennispolly wrote:
update, voor nog wat laten zakken, staat nu exact recht bedankt Eugene.
[img[/img]:thumb Ziet er goed uit!! :thumb
Hoeveel is hij nu verlaagd V/A?
Ik zou het ook wel willen maar heb geen idee hoe :oops:21 maart 2014 om 18:09 #18106807Die Irmscher grill is echt woest aantrekkelijk! :thumb :thumb
21 maart 2014 om 20:00 #18106808wooouuuwww zalig mooi nu .
zo eentje missen we nog op onze samenkomst eentje met irmscher spul op . velgen en grill je ziet ze niet zo veel .
@ patrick dit doe je door middel van verlagings veren . andere spirale plaatsen en je wagen ziet er direct een stuk sportiever uit .
21 maart 2014 om 20:24 #18106809@nicocorsa wrote:
@ patrick dit doe je door middel van verlagings veren . andere spirale plaatsen en je wagen ziet er direct een stuk sportiever uit .
Hahaha Nicocorsa,
Dat je het doet door je veren te vervangen begrijp ik.
Het gaat mij er meer om dat ik dit zelf niet zou kunnen doen, dat bedoelde ik met geen idee hoe.
Ik heb er het gereedschap en de ruimte niet voor.Ik zou zelf naar 40/35 willen gaan en die kosten ook niet zo veel bij GM-Tuningparts alleen ik moet dan iemand hebben die het voor me zou kunnen doen.
22 maart 2014 om 07:18 #18106810@P@rick wrote:
Ik zou zelf naar 40/35 willen gaan en die kosten ook niet zo veel bij GM-Tuningparts alleen ik moet dan iemand hebben die het voor me zou kunnen doen.
Daar sluit ik mij bij aan, doen we een groepsverlaging :D
Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
22 maart 2014 om 13:52 #18106811@joost077 wrote:
@P@rick wrote:
Ik zou zelf naar 40/35 willen gaan en die kosten ook niet zo veel bij GM-Tuningparts alleen ik moet dan iemand hebben die het voor me zou kunnen doen.
Daar sluit ik mij bij aan, doen we een groepsverlaging :D
patrick , montage kunnen wij evt ook regelen.
22 maart 2014 om 16:47 #18106812Dan doe ik ook mee, veren incl montage
22 maart 2014 om 18:49 #18106813@Remonija wrote:
Dan doe ik ook mee, veren incl montage
Ik weet niet wanneer jullie (Rene en Joost) het willen gaan doen.
Wat mij betreft (als het Eugene ook uitkomt) zou ik het volgende week zaterdag al willen laten doen.@ Eugene, heb jij alles op voorraad of heb je levertijd op de veren?
Wanneer zou het jou (incl. montage) het beste uitkomen?22 maart 2014 om 18:57 #18106814Volgende week is wel kort dag maar heb zeker interesse. Wil wel graag weten wat montage eventueel kost.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
22 maart 2014 om 19:07 #18106815@joost077 wrote:
Volgende week is wel kort dag maar heb zeker interesse. Wil wel graag weten wat montage eventueel kost.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ja het is misschien wel kort dag maar ik werk in onregelmatigheid.
En volgend weekend heb ik vrij en daarna moet ik weer 3 weekenden werken dus vandaar.
Maar wat betreft de kosten van de montage is ook niet onbelangrijk.22 maart 2014 om 21:13 #18106816Mij maakt het niet zoveel uit, kan bijna elk weekend wel, hoor wel wanneer het kan bij Eugene, en tegen welke kosten.
Gr. Rene
23 maart 2014 om 12:15 #18106817Levertijd van de veren is ongeveer 1 week.
Montage doe ik zelf niet ( ivm een brug edg )maar daar heb ik iemand voor die dit altijd voor mij doet.
Enkel die woont in de omgeving van Den Bosch
Voor degene die dat geen probleem vinden kan er natuurlijk een afspraak gemaakt worden ivm montage.
Montage kan enkel op zaterdag of in de avonduren
Montage zit ergens tussen de 40-50 euro.Voor evt vragen edg anders even een mailtje naar:
info@gm-tuningparts.nlGr. Eugene
23 maart 2014 om 12:47 #18106818ik wil niet onder eugene zijn duiven komen schieten hahahah.
maar moest het niet te ver tot bij mij zijn wil ik ze gerust ook plaatsen bij mij thuis heb alle tool’s liggen .
23 maart 2014 om 13:08 #18106819@GM-Tuningparts wrote:
Levertijd van de veren is ongeveer 1 week.
Montage doe ik zelf niet ( ivm een brug edg )maar daar heb ik iemand voor die dit altijd voor mij doet.
Voor degene die dat geen probleem vinden kan er natuurlijk een afspraak gemaakt worden ivm montage.
Montage zit ergens tussen de 40-50 euro.Voor evt vragen edg anders even een mailtje naar:
Bedankt Eugene!
Ik neem tzt wel contact met je op.
23 maart 2014 om 16:12 #18106820@GM-Tuningparts wrote:
Dat is een nette prijs! Daar ga ik zelf niet eens voor tobben, Tilburg Den Bosch is goed te doen.
Stelt hij de sensor op de achteras (van de xenon) ook opnieuw af en eventueel de koplampen?
23 maart 2014 om 16:40 #18106821Zeker nette prijs, ritje Den Bosch is geen straf in de Insignia :D ik neem binnenkort contact op met je Eugene.
23 maart 2014 om 17:21 #18106822@NelisZ20LER wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
Dat is een nette prijs! Daar ga ik zelf niet eens voor tobben, Tilburg Den Bosch is goed te doen.
Stelt hij de sensor op de achteras (van de xenon) ook opnieuw af en eventueel de koplampen?
Is enkel het plaatsen van de veren.
De AFL koplampen stellen zich automatisch bij het starten van de auto. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.