Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 februari 2014 om 13:06 #18106774
Wat hadden jullie betaald voor je eibach veren setje als ik vragen mag? :D
3 februari 2014 om 17:01 #18106775@Jram wrote:
Wat hadden jullie betaald voor je eibach veren setje als ik vragen mag? :D
Volgens mij was het iets van 180 Euro als ik het me goed heriner
3 februari 2014 om 17:05 #18106776Nette prijs! Waar? :D
3 februari 2014 om 17:10 #18106777@Jram wrote:
Nette prijs! Waar? :D
hier heb ik ze rechtstreeks kunnen kopen http://www.kscimport.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
3 februari 2014 om 17:17 #18106778:thumb
3 februari 2014 om 18:09 #18106779deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.
(lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)
Met de intrax veren die wij hebben niet.3 februari 2014 om 18:22 #18106780Jij bedoeld die van intrax 30/25?
Waarom zijn die beter? Eibach heb ik veel goede verhalen over gehoord.3 februari 2014 om 18:48 #18106781@Jram wrote:
Jij bedoeld die van intrax 30/25?
Waarom zijn die beter? Eibach heb ik veel goede verhalen over gehoord.hallo
intrax is zeker zo goed!
Maken zelf alle veren voor de racerij en is daar super bekend!!
Ga maar is een dagje zandvoort / assen kijken dan zie je hoe vaak je intrax tegen komt.
Bedoel inderdaad de set van 30/25 of 40/35
Met de set van H&R / EIBACH hangt de insignia voor het oog altijd achterover net of deze
zwaar geladen is. Vind ik persoonlijk geen gezicht maar dat is natuurlijk smaak.
Maar als jij liever eibach hebt is dat ook goed even goede vrienden. :D3 februari 2014 om 18:53 #18106782:thumb
Rijden er hier veel met intrax? En wat zijn de ervaringen?
3 februari 2014 om 19:00 #18106783ik heb intrax 40 -35 en zoals eugene zegt hebben deze niet de indruk van belading te hebben .
rijkwaliteit ze zijn een klein beetje stugger als orgineel maar voor mij verwaarloosbaar .
3 februari 2014 om 19:04 #18106784Ik heb ook intraxx. Rijd prima
3 februari 2014 om 19:07 #1810678530/25?
4 februari 2014 om 05:39 #18106786Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
4 februari 2014 om 09:08 #18106787@joost077 wrote:
Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Kwaliteit is perfect zo ook het comfort!
Maar je weet als je gaat verlagen dat je altijd wat van dat comfort moet inleveren.
Wil je dat niet moet je je auto niet verlagen.
Maar comfort is nog gewoon goed zolang je niet lager gaat dan 3-4 cm want dan kun je
gewoon je originele schokbrekers behouden en dan wordt het geen kart!4 februari 2014 om 09:10 #18106788@Jram wrote:
30/25?
7 van de 10 die hem verlaagd hebben hier rijden 40-35
Maar is natuurlijk maar net wat je zelf wilt.4 februari 2014 om 11:56 #18106789ik heb op m’n vorige insignia 30/25 gehad, daar merkte je niet van dat hij verlaagd was, maar stond wel een stuk beter.
ik heb op m’n huidige insignia 40/35 en daar is hij wel wat stugger mee, maar het comfort is nog goed hoor :)
de intrax veren vind ik heerlijk rijden. we hebben eibach op de fiat 500 en die vind ik erg stug geworden (35/35)
4 februari 2014 om 13:57 #18106790Oke netjes!
Ik moet ook rekening houden met de inrit voor me woning dus kan niet te laag, zal 1 deze dagen eens meten.
Staan er ergens foto’s van je auto alphox? heb namelijk ook een witte, even kijken hoe het staat.4 februari 2014 om 18:56 #18106791@GM-Tuningparts wrote:
@joost077 wrote:
Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Kwaliteit is perfect zo ook het comfort!
Maar je weet als je gaat verlagen dat je altijd wat van dat comfort moet inleveren.
Wil je dat niet moet je je auto niet verlagen.
Maar comfort is nog gewoon goed zolang je niet lager gaat dan 3-4 cm want dan kun je
gewoon je originele schokbrekers behouden en dan wordt het geen kart!Iets inboeten aan comfort is voor mij geen probleem.
Dan moeten ze er alleen nog onder en dat kan ik echt niet zelf :hmmz4 februari 2014 om 19:14 #18106792van waar ben je anders doe ik het wel voor je .
4 februari 2014 om 19:22 #18106793@nicocorsa wrote:
van waar ben je anders doe ik het wel voor je .
Purmerend, Noord Holland. Das niet om de hoek :D
4 februari 2014 om 19:35 #18106794hoe zou de dealer reageren ivm de garantie? heb namelijk een jaar occasion garantie…
4 februari 2014 om 20:57 #18106795Ik heb een 4×4 Insignia met “flex ride” adaptive onderstel.
Geeft dat problemen met verlagen?
Want het staat hem wel zeer goed en ik zou het ook wel willen.4 februari 2014 om 21:22 #18106796@joost077 wrote:
@nicocorsa wrote:
van waar ben je anders doe ik het wel voor je .
Purmerend, Noord Holland. Das niet om de hoek :D
Kan ik evt regelen in de buurt van den bosch.
Laat maar weten.4 februari 2014 om 21:22 #18106797@P@rick wrote:
Ik heb een 4×4 Insignia met “flex ride” adaptive onderstel.
Geeft dat problemen met verlagen?
Want het staat hem wel zeer goed en ik zou het ook wel willen.Geen probleem!
5 februari 2014 om 14:35 #18106798mijn foto’s staan hier:
ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m’n auto’s en nooit problemen gehad met garantie.
ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.