verlagingsveren astra station onder hatchback sport?

Forumindex Forums Modellen Astra verlagingsveren astra station onder hatchback sport?

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    raimond74

Hallo,
      Ik ben in het bezit van en Astra g 2.0 sport 5 deurs hatch uit 1999.
      Nu kan ik verlagingsveren kopen bedoeld voor een astra station ( geen sport ) maar gaat dit wel passen?
      Ik weet dat dit aan de voorzijde geen probleem hoeft te zijn maar het gaat mij om de achterzijde.
      Ik heb wel eens begrepen dat de achterveren van de hatch en de station verschillend zijn. Is dit ook zo?
      Graag advies.
      Tevens schokt de auto enigzins bij 80 km/h, hij rijdt niet lekker vloeiend door.
      Meer of minder gas lost het probleem op, maar wat kan dit zijn? km stand is 129000.

TerryB
      Deelnemer

@raimond74 wrote:

Hallo,
        Ik ben in het bezit van en Astra g 2.0 sport 5 deurs hatch uit 1999.
        Nu kan ik verlagingsveren kopen bedoeld voor een astra station ( geen sport ) maar gaat dit wel passen?
        Ik weet dat dit aan de voorzijde geen probleem hoeft te zijn maar het gaat mij om de achterzijde.
        Ik heb wel eens begrepen dat de achterveren van de hatch en de station verschillend zijn. Is dit ook zo?
        Graag advies.
        Tevens schokt de auto enigzins bij 80 km/h, hij rijdt niet lekker vloeiend door.
        Meer of minder gas lost het probleem op, maar wat kan dit zijn? km stand is 129000.

Ik heb een jom schroefset, en hier stond bij de bestelling dat deze op elk type astra G past! Dus ik denk dat het niet zo heel veel verschil maakt, alleen dat de coupe en sport volgens mij al 2 cm oem verlaagd zijn.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.