Verlagings verschil

Forumindex Forums Modellen Astra Verlagings verschil

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235922
    skrm
      Lid sinds:
      10 October 2009

      Halloo,

      Ik heb een schroefsetje en bij mij achter op de Coupe is hij aan de ene kant lager dan de andere kant :wtf

      Er zit gewoon 4cm verschil in aan de achterkant. :wtf
      En heb zelfs de regelpotjes ertussen uit

      Hoe en wat kan dit zijn ik vind dit maar raaaaaaar.

      Skrm

      #17859065
      FnF_racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 October 2004

        4 CM? das wel heel veel.
        maar waar zit het? heb je het gemeten vanaf de bumper, of heb je een duimstok of iets dergelijks langs de verlagingsset gehouden?

        laatste is beter, omdat je dan zeker weet dat het niet goed gelijk staat.
        als jij vanaf de bumpers meet, zit je met je wegdek, aangezien die nooit “waterpas” is.

        mocht je het via de set zelf meten, zorg dat je een makkelijk punt pakt, wat altijd gelijk is.
        zoals de laatste schroefdraad, of een inkeping, of een moer/bout/schroef. ;)

        maar ben ook benieuwd, want na 2 jaar kwamen we erachter dat bij mij de voorkant namelijk ook scheef leek/lijkt te staan. heb ondertussen de set wel gelijk gezet, en nog niet gekeken, maar ben wel benieuwd.

        mocht je er niet uitkomen, mag je wel langskomen, kan ik wel even kijken.
        je weet mijn auto te staan. :P

        #17859066
        skrm
          Lid sinds:
          10 October 2009

          heb een duimstok langs de auto gehouden van de wielkastrand tot aan de grond.
          en het wegdek is behoorlijk waterpas dus vind ik 4cm verdomd veel.
          en je ziet het gewoon ook met je oog want de ene ligt echt super mooi in de wielkast en de andere niet.

          #17859067
          skrm
            Lid sinds:
            10 October 2009

            heb btw vanavond geen tijd haha dan zou dat misschien morgen kunnen ofzo.

            #17859068
            turbosix
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 November 2010

              Ik heb dit ook eens gehad met een heel goedkoop verlaging setje, bleek een lekke demper te zijn, is toen vervangen onder garantie…
              was een astra G met 60-40 raceland troep….

              #17859069
              skrm
                Lid sinds:
                10 October 2009

                nja mijn schroefset is van V-Maxx.

                #17859070
                FnF_racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 October 2004

                  ook dat is niet gelijk een garantie dat het lang goed blijft.

                  maar beste kan je me dan ook even bellen of zo, zal zo een u2u sturen. ;)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.