Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › verlagings set
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2012 om 06:58 #17995428
Even een onderblok pakkingset scoren, en de distributiedekselpakking, keerring en carterpanpakking vervangen, NIET zonder kurken pakking gaan monteren, een likje vloeibare pakking is bij die kurken dingen geen overbodige luxe. Zorg dat je je contactoppervlakken goed schoon en vetvrij hebt!
21 maart 2012 om 19:38 #17995429olie druk sensor is verholpen.
de kopere ring was net een tikje te groot waardoor hij er net langs lekte.
ik zal straks weer eens kijken of ik de pakkingen wat kan na draaien.
niet te strak aandraaien dat weet ik.en waarom ik het irritant vind dat hij zweet is omdat er bij ons op de stoep olie ligt en overall waar ik hem neer gezet heb.
23 maart 2012 om 06:59 #17995430territorium markeren heet dat :jerry
23 maart 2012 om 19:54 #17995431dat mag van mij best
maar iets minder vind ik ook goed:P
het gaat denk wel een 10 jaren plan worden voordat ik alles heb opgelost.
er komt telkens wat nieuws bij wat ik wil doen…
verlagen is ook nog niet gebeurt.
ga morgen velgen halen. die moeten er onder komen nadat ze verbreed zijn.
radio moet nog aangesloten worden.
koffer bak moet netjes gemaakt worden.
oliedruk sensor fixen
roest plekken weg werken.
en nog veel meer.en ondertussen heb ik nog een city waar van alles aan moet gebeuren.
en dit allemaal op mijn vrije zondag.zal wel de foto’s posten als hij verlaagt is.
denk dat ik een brug nodig heb of een grotere krik om de originele veren er achter er uit te krijgen.24 maart 2012 om 18:02 #17995432Ik kreeg ze er ook onderuit ;) Desnoods veer je iets in en hou je met een spanband de veer in ingedrukte positie en laat je de as zakken, zo krijg je m er makkelijker onderuit ;)
24 maart 2012 om 19:20 #17995433ok zal het inkorten van de panhardstang egt nodig zijn?
en dat heb ik nog iets
heb vandaag set velgen opgehaald standaart sr velgen.
ik ben van plan om deze te laten verbreden maar hoe breed kan ik gaan zonder dat het aanloopt.
ben van plan om 178/50/13 te monteren of iets in die richting.heb vandaag even de velgen van me broer er onder gegooit.
lijkt wel of hij hoger staat maar dat zal wel komen omdat er eerst zwarte velgen onder zaten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.