verlaging astra g

Forumindex Forums Modellen Astra verlaging astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234505
    darky
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 August 2004

      ik zit met een vrij stomme vraag.
      heb mn astra laten verlagen met een kw kit (wel 2dehands) maar hij had al van in het begin dat ie nogal bij een bultje / oneffenheid op de weg vanaf een km of 40 dat ik een harde slag krijg waardoor de schokdempers door de motorkap willen vliegen.

      gaat over een astra g break van 2003 (1.7cdti) en niet extreem verlaagd sinds de kit eronder zit, denk maar een een cm of 4…

      Iemand een idee of dit normaal is of ligt het puur aan de dempers?

      #17841646
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        welke varriant is het? als het 2 of 3 is is de set ook in hardheid verstelbaar, en kan je hem enorm stug zetten. en als je zo dan blijft rijden raad ik je iig een niergordel aan :P

        #17841647
        darky
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 August 2004

          geen idee maar het is diegene die je niet kan verstellen in hardheid.

          #17841648
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Die klap kan komen van de Stabilisator stand. Als je verlaagd moet je soms ook kortere stabilisator stangen nemen. Omdat door de verlaging de stabilisator stang te lang word. En dan kun je deze klapen soms horen vooral als je wat harder over een drempel rijd.

            #17841649
            Astra JP
              Lid sinds:
              12 March 2009

              Ik heb er zelf ook last van wanneer ik bijvoorbeeld door een diepe kuil rijd, maar volgens mij kun je hier helemaal niets aan doen.
              Heb je trouwens alle onderdelen van je originele schokdempers over gezet ?

              #17841650
              darky
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 August 2004

                ik heb de kit laten steken door de garage (verplicht in België om door de keuring te geraken) dus ik vermoed dat alles buiten de dempers en veren alles nog standaard is.

                Eens horen ivm die stabilisator stangen en ze ineens late vervangen en hopen dat het is/was…

                #17841651
                Dolby
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 May 2008

                  bij mij toevallig met wisselen van winterbanden naar mijn zomer setup. Meteen gevonden waar mijn getik vandaan kwam rechtsvoor was mijn stabilisatorstang kapot. Word deze week meteen vervangen. en dan moet het goed zijn.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.