verlagen schroefset vs veren

Forumindex Forums Modellen Insignia verlagen schroefset vs veren

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    calibra-power

Ik ben al een tijdje bezig met de gedachte om de insignia te verlagen.
      Nu lees ik hier op het forum dat een aantal mensen Intrax veren hebben gebruikt en ik moet zeggen dat het er al prima uitziet.
      Kwa schroefset lees ik niet zo veel. Alleen dat de dure H&R set veel problemen geeft na bijv 4000Km.

Op mijn Corsa D zat een schroefset van Fk en op mijn calibra een verlagingsset van KW.
      FK was prima, KW reed meer comfortabel.
      Voor de insignia kan ik alleen setjes van JOM, H&R of Kw vinden.

Wat zijn jullie bevindingen?
      Wie heeft er welke set veren of schroefset en wat zijn je bevindingen.

Alvast bedankt

Jeroen

alphox
      Deelnemer

Ik heb onder m’n vorige insignia intrax 30/25 gehad, en onder m’n huidige zit 40/35, bevallen allebei super, van de set die ik nu heb (40/35) is wel stugger, de set 30/25 merkte je nauwlijks dat ie verlaagd was :)

Opeloco
        Deelnemer

Ik rijd met een H&R schroefset, op zich rijdt deze zalig, nog heel comfortabel vind ik zelf.
          Zit er nu bijna 6000km en het spelleke begint weer :fy1 is mijn 2de set veerpoten, vorige keer na veel vijven en zessen geen garantie gekregen omdat ik ze 2de hands gekocht had. Deze keer ga ik toch eens goed van mijne nest maken en de nodige stappen ondernemen om ze kosteloos te laten vervangen of geld terug.

Ik zou persoonlijk, en zeker met wat ik nu weet, voor een schroefset van KW gaan.

calibra-power

Ja dat verhaal van H&R vind ik echt niet kunnen.
            Ik snap niet dat zo’n groot bedrijf zijn fouten niet toe wil geven. Het is niet een spoiler die je er op schroeft maar heeft direct te maken met veiligheid.
            En voor die prijs mag je ook zeker kwaliteit verwachten.

KW is zeker een goede set. Maar als je eenmaal de juiste hoogte hebt dan verstel je hem eigenlijk nooit meer.
            Mensen ervaring met Jom?

NelisZ20LER
            Deelnemer

Voordeel van een schroefset is dat je je auto uit kunt wegen en dat geeft een betere wegligging.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.