Verlagen met Fk?

Forumindex Forums Modellen Astra Verlagen met Fk?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    AstraG5

Hallo iedereen.

Wilde me ride (Astra G 5 deurs ’99) gaan verlagen en dan wel met de set van FK Konigsport.
      Rijd nu zelf op wolfrace katana II velgen 17 inch met bandenmaat 215/40/r17.

Is iemand met deze set bekend?

Mij gaat het erom dat deze me wielkasten goed gaat vullen, sportiever gaat rijden maar dat het nog wel voldoende comfort geeft. Dus geen Kneiterharde set waarmee je over de weg heen rammelt.

Gr Frans

OPCdriver

Ken deze set niet , maar heb zelf de Eibach/Koni set gehad en had
        weing problemen in combinatie met de orginele en velgen met 38 et. waarde.
        Je gaat zowiezo in comfort inleveren maar dat had je al begrepen denk ik.

The Undertaker

Eibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.

Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz

AstraG5

origineel gepost door The Undertaker
            Eibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.

Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz

ja ik zoek iets comfortabels amar wel dat me auto er beter uitziet dan nu. kan tot 5 cm verlagen aan de voorkant tot me band, achter zo’n 3,5 cm. welke billstein dempers heb jij dan?
            Dit is toch ook prijzig als je dat aan moet schaffen?

The Undertaker

Ik heb nu de standaard (B4 gas) maar wil volgend jaar Bilstein B6 Sports hebben. Hier zijn de prijzen wel goed: http://www.tvhautoteile.de/shop/

B4 ligt daar voor jouw auto rond de 200 voor voor en achter en de B6 rond de 440 exclusief verzenden. Voor zover ik weet heeft de Astra G al gas gevult en zou ik hier lekker mee blijven rijden, zijn ze aan vervanging toe dan vervangen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.