Verlagen en andere wielen

Forumindex Forums Modellen Astra Verlagen en andere wielen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231378
    Black GTC
      Lid sinds:
      5 September 2010

      Ik zit eraan te denken om mijn auto te verlagen en grotere wielen te zetten.

      Heeft iemand tips bij welke garage je het kan laten verlagen en welke wielen met welke maat 18 of 19 het mooiste past onder een zwarte Astra H 1.8 GTC?

      #17801679
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        ik vond de standaard velgen altijd mooi onder mn gtc.. weet niet meer of dat nou een extra optie was of zoiets, waren iig mooi :D

        #17801680
        OPCdriver
          Lid sinds:
          1 August 2009

          Koni heeft mijn voorkeur , goede dempers met Eibach veren en als je dicht
          bij de et-waarde van je orginele velgen blijft hoef je geen
          problemen te verwachten.
          De OPC versies hadden orgineel 18″ en als optie 19″.

          #17801681
          Klanderman
            Lid sinds:
            29 March 2009

            Ik heb ook 18 inch onder de GTC. Moet zeggen dat dit heel dik lijkt maar nog wel comfortabel is.

            #17801682
            Black GTC
              Lid sinds:
              5 September 2010

              Klanderman,

              Ik denk zelf dat 17 of 18 inch vooral bij 5 spaaks wielen niet heel veel uitmaakt qua uiterlijk. Ik denk zelfs dat 17 inch de auto zelf iets groter doet lijken.
              Wat wel speelt is, als je grotere wielen erop zet, dan is het zeker mooier om het te verlagen.

              #17801683
              Klanderman
                Lid sinds:
                29 March 2009

                Die van mij is niet verlaagd, ga ik ook zeker niet doen. Vind dan altijd bij een GTC dat de ronding van de band, de ronding van de wielkast niet meer volgt. Dat vind ik dat echt niet staan. De grote van een velg kan ook anders lijken door de dikte van de velgrand en bijvoorbeeld de kleur. Ik had hiervoor op mijn Astra G OPC de standaard 17 inch bbs velgen. Deze leken een stuk kleiner dan de 17inch wielen van mijn broertje. Dit kwam omdat de velgrand veel dikker was en de spaken niet helemaal tot het uiterste puntje van de velgrand doorlopen. Ik moet zeggen dat de orginele 18″ wielen die ik nu heb ook nog eens heel erg groot lijken.

                Dit vind ik toch wel één van de mooiste wielen op een GTC.

                #17801684
                Black GTC
                  Lid sinds:
                  5 September 2010

                  Klanderman,

                  Die 18 inch wielen onder jouw auto zijn zeker wel mooi, echter als ik zo kijk op de foto lijken ze echt niet veel groter dan de 17 inch van mijn auto. Tuurlijk zijn ze groter, maar doordat deze auto’s al erg breed en dik zijn zoals amerikaanse modellen neem nou de chrysler 300cc waar velgen ook kleiner lijken dan ze in werkelijkeheid zijn omdat de auto zo breed en dik is (net als ook de Seat Leon of de Alfa Romeo Brera bijv)

                  Deze velgen zou ik wel onder mijn auto willen, echter dan wel verlaagd:

                  #17801685
                  Klanderman
                    Lid sinds:
                    29 March 2009

                    Moet je gewoon even met photoshop aan de slag. Een ervaren shopper kan prachtige plaatjes voor je maken hier of het forum. Zie je zo wat mooi staat onder je auto.
                    Die OPC snowflakes zijn zeer mooi inderdaad. Maar ook zeer duur;) En dan heb ik het nog niet eens over de 19inch bandjes die erop moeten….

                    #17801686
                    botssiee
                      Lid sinds:
                      24 October 2010

                      Dit is 19 inch (235/35) niet verlaagd (al weet ik niet of een opc lager is als een ander)

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.