Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Verkoop topics geen repley mogelijk?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 januari 2011 om 08:57 #17787711
ik denk niet dat we het forum-aanzich af moeten kraken, want eerlijk is eerlijk, dat is onevenaarbaar. Het is alleen de gang van zaken, ivm bv het verkoop gebeuren waar ik me aan stoor.
4 januari 2011 om 09:26 #17787712Met bijvoorbeeld 5 euro per jaar per lid verplicht je mensen om lid te worden
Met € 1,30 na de 2e advertentie stel je de mensen voor een keuze hier wel of niet een advententie te plaatsenProblemen zitten hem gewoon in het verkooptopic vandaar deze maatregel
Plaatsen ze hem wel draagt dat mooi bij en plaatsen ze hem niet ook geen probleem.
Pietje van de hoek die 1 keer per jaar een auto te koop aanbied kan makkelijk door potenciele kopers gevonden worden en tja Klaasje van de andere kant die zijn hele garage er 10 keer per week op knalt zal nu wat beter nadenken
Oja zag dat mijn voorsteltopic de verhuizing niet helemaal heeft overleeft dus zal me zo even opnieuw daar voorstellen
Maar in het kort komt het er zo op neer ik ben Angelique (Monzavrouw) 32 jaar 2 kids een senator 3.0 cd, monza gse en de vrouw van Senatorman en hij heeft in december het stokje overgenomen van Danny
4 januari 2011 om 09:27 #17787713[rquote=1830963&tid=139634&author=pastry]ik denk niet dat we het forum-aanzich af moeten kraken, want eerlijk is eerlijk, dat is onevenaarbaar. Het is alleen de gang van zaken, ivm bv het verkoop gebeuren waar ik me aan stoor. [/rquote]
En daarmee sla je direct de spijker op zijn kop, ook de mods zijn het modereren in het verkoopdeel zat.
Gezeur, handelaren, topics met alleen een link naar marktplaats etc vreet tijd en energie naast het feit dat de nieuwe server, het onderhoud en het dataverkeer ervan betaalt moet worden, de groothandelaars die het geld over dit forum verdienen zullen daaraan mee betalen net als de grootverdieners in het belastingstelsel meer betalen.Als je af en toe wat te koop aanbiedt zal het je een worst zijn, ben je dagelijks hier alleen aan het verhandelen hebben wij de ellende. De nieuwe opzet geeft iedereen de vrijheid om te handelen, dus ook de handelaren en door het niet kunnen reageren scheelt dat ook de nodige moderatie. Overigens kan je prima per PM met de verkoper in discussie gaan.
Als iedereen zich aan de oude regels hadden gehouden had dit niet gehoeven maar blijkbaar is dat onmogelijk als ook nu wordt aangegeven om de nieuwe regels te willen omzijlen tot zelfs een alternatief forum op te willen zetten.Meerdere accounts zullen gezien worden en zullen nog steeds bestrafd worden als ook andere illegale acties, het wordt voor ons alleen maar simpeler.
En de omzet/winst, die kan in verbeteringen en extra mogelijkheden van het forum gestoken worden….4 januari 2011 om 09:39 #17787714Wat je zegt is juist. Maar jullie lossen dit op de verkeerde manier op.
Ten eerste moet ja als superdupermoderator je taak ook op je willen nemen, dwz zorgen dat mensen met alleen een link etc. aangesproken worden.Voor de mensen met een af en toe verkoop, denk ik zeker dat het een worst is. Stel ik heb een setje buitenspiegels te koop voor 5 euri en ik heb net al me 2 gratis advt gehad. Waar ik misschien 10 euro heb verdient.
Moet je dus lekker 1,30 betalen. Niet logisch lijkt me.De nieuwe verkoop site lijkt marktplaats te worden. Waar je kleine dingen nog WEL gratis te koop kan zetten.
4 januari 2011 om 09:42 #17787715Maar is dat niet een beetje oneerlijk?
Stel ik koop een Calibra (of wat voor type dan ook) omdat ik een paar onderdelen zelf kan gebruiken. De rest niet dus die wil ik graag verkopen.
Ik sleutel alles uit elkaar, kom bijvoorbeeld op een 25 onderdelen los van elkaar.
Omdat ik dus meer dan 2 advertenties moet gaan plaatsen moet ik 1.30 per advertentie gaan betalen? Gekke Henkie zeker.Zeg dan:
Gewoon lid: 1 of 2 advertenties per maand. Dus 12 of 24 advertenties per jaar. Gewoon als een soort tegoed. Elke keer als je een advertentie plaatst gaat er een van je totaal af.Speciaal lid: 2,50 (ik zeg maar wat) per jaar betalen, dan krijg je 5 advertenties per maand. Dan heb je 60 advertenties per jaar.
VIP lid: 5 euro per jaar betalen, dan heb je 10 advertenties per maand, 120 advertenties per jaar.
Zo kun je de mensen een keuze geven of ze willen betalen. Heb je meer dan 12 of 24 advertenties per jaar, of wil je dat. Dan zul je moeten betalen en kun je een keus maken tussen één of twee lid-soorten.
En ik denk ook dat zo’n systeem schappelijker is dan IEDEREEN verplicht 1,30 te laten betalen voor een advertentie.4 januari 2011 om 09:46 #17787716amen. daarbij wil ik aan merken, dat het gewoon mogelijk moet zijn om in een verkoop topic te reageren.
4 januari 2011 om 09:48 #17787717[rquote=1830995&tid=139634&author=pastry]amen. daarbij wil ik aan merken, dat het gewoon mogelijk moet zijn om in een verkoop topic te reageren. [/rquote]
dat ben ik dus niet met je eens
dan krijg je dus dat de advertentie steeds omhoog geplaatst word en ook onzinnige berichten komen te steen
advertentie plaatsen rest via U2U besprekengroet michel
4 januari 2011 om 09:50 #17787718[rquote=1830993&tid=139634&author=SiDni]Maar is dat niet een beetje oneerlijk?
Stel ik koop een Calibra (of wat voor type dan ook) omdat ik een paar onderdelen zelf kan gebruiken. De rest niet dus die wil ik graag verkopen.
Ik sleutel alles uit elkaar, kom bijvoorbeeld op een 25 onderdelen los van elkaar.
Omdat ik dus meer dan 2 advertenties moet gaan plaatsen moet ik 1.30 per advertentie gaan betalen? Gekke Henkie zeker.
[/rquote]Gewoon 1 advertentie plaatsen met daarin alle 25 onderdelen van de betreffende calibra
4 januari 2011 om 09:50 #17787719En wat nou als een adverteerder vergeet de ET-waarde bij de velgen te zetten?
Dan moet ik die adverteerder een u2u sturen om daar antwoord op te krijgen? Dan is het toch veel makkelijker om een reactie te plaatsen waarop de adverteerder reageert zodat iedereen weet wat de ET-waarde is?
Anders krijg je ook weer het gezeik dat de u2u inbox vol is omdat je 50 u2u’s krijgt met de vraag over wat de ET-waarde van de velg is voordat je de advertentie hebt aangepast oid.4 januari 2011 om 09:51 #17787720[rquote=1831000&tid=139634&author=Monzavrouw][rquote=1830993&tid=139634&author=SiDni]Maar is dat niet een beetje oneerlijk?
Omdat ik dus meer dan 2 advertenties moet gaan plaatsen moet ik 1.30 per advertentie gaan betalen? Gekke Henkie zeker.
[/rquote]Gewoon 1 advertentie plaatsen met daarin alle 25 onderdelen van de betreffende calibra
[/rquote]
Maar ik kan toch niet mijn compleet lederen interieur van de Calibra onder Remmerij en Onderstel zetten of wel dan?
4 januari 2011 om 09:53 #17787721[rquote=1831003&tid=139634&author=SiDni][rquote=1831000&tid=139634&author=Monzavrouw][rquote=1830993&tid=139634&author=SiDni]Maar is dat niet een beetje oneerlijk?
[/rquote]
Maar ik kan toch niet mijn compleet lederen interieur van de Calibra onder Remmerij en Onderstel zetten of wel dan?[/rquote]
Nop dus dan gewoon niet uit elkaar slopen en in complete autos plaatsen
Maargoed dan krijg je er meestal minder voor dan in onderdelen en dan is het nu een probleem dat er 1.30 betaald moet worden
4 januari 2011 om 09:54 #17787722Volgens mij ben jij ook lekker bezig.
Eerst zeg je dat ik alle verschillende soorten onderdelen in één topic moet plaatsen, maar meteen daarna zeg je ook dat dat dus niet mag omdat het verschillende categorieën zijn en dat ik hem dus als een complete auto te koop moet zetten?
Punthoofd…
4 januari 2011 om 09:58 #17787723En ik weet niet wat jij onder een complete auto verstaat. Maar een complete auto zonder motor en onderstel bijvoorbeeld is in mijn ogen niet meer compleet?
4 januari 2011 om 10:01 #17787724En de omzet/winst, die kan in verbeteringen en extra mogelijkheden van het forum gestoken worden….[/rquote]
Dan willen wij graag weten wát die nieuwe verbeteringen en mogelijkheden zullen worden.
4 januari 2011 om 10:02 #17787725[rquote=1830999&tid=139634&author=mies&geri][rquote=1830995&tid=139634&author=pastry]amen. daarbij wil ik aan merken, dat het gewoon mogelijk moet zijn om in een verkoop topic te reageren. [/rquote]
dat ben ik dus niet met je eens
dan krijg je dus dat de advertentie steeds omhoog geplaatst word en ook onzinnige berichten komen te steen
advertentie plaatsen rest via U2U besprekengroet michel[/rquote]
misschien is een klein percentage onzinnig. Ik zie toch veel aanvullingen in verkoop topics.
4 januari 2011 om 10:03 #17787726[rquote=1831009&tid=139634&author=SiDni]En ik weet niet wat jij onder een complete auto verstaat. Maar een complete auto zonder motor en onderstel bijvoorbeeld is in mijn ogen niet meer compleet? [/rquote]
Foutje had er overheen gelezen dat als je er zelf een paar onderdelen van af haalde
Maargoed je hoeft ze hier niet te koop te zetten en anders vraag je er 1.30 meer voor als je een beetje kan handelen is dat ook geen probleem4 januari 2011 om 10:04 #17787727AnoniemLid sinds:
1 January 1970van af nu betalen wij helemaal nergens meer voor:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
4 januari 2011 om 10:05 #17787728“Nop dus dan gewoon niet uit elkaar slopen en in complete autos plaatsen
Maargoed dan krijg je er meestal minder voor dan in onderdelen en dan is het nu een probleem dat er 1.30 betaald moet worden”
Waarom is het destijds dan verandert in subtopics? Ik weet niet af je je eigen teksten wel eens terug leest, maar je maakt weer een domme opmerking, die naar mijn mening nergens op slaat . :sleeping
je posts krik je daarin tegen wel weer op.4 januari 2011 om 10:06 #17787729Ik hóef het hier niet te koop te zetten nee. Maar ik help liever een willekeurige forummer voor een leuke prijs aan een compleet lederen interieur dan een hampieslampie van Marktplaats.
En ik ga daar GEEN 1.30 voor betalen, net als de forummer boven mij.Edit: forummer boven degene boven mij.
4 januari 2011 om 10:10 #17787730En zo proberen wij met die € 1.30 het forum overzichtelijk te houden en de boel draaiende te houden
En als er wat winst op gemaakt word is dat ook mooi meegenomen maar dat proberen jullie met de verkoopadvertenties ook netzo als elke nederlander4 januari 2011 om 10:11 #17787731Ik vind het verkoopgedeelte nu ook wel overzichtelijk hoor. Is voor mij geen 1,30 voor nodig
4 januari 2011 om 10:17 #17787732[rquote=1831015&tid=139634&author=ikbetaalgeen1.30vooradv]van af nu betalen wij helemaal nergens meer voor:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry[/rquote]
:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
helemaal mee eens…
dit ga je nu HEEEL veel krijgen!!
mooi KU.TZOOI wordt het dan!!!
4 januari 2011 om 10:19 #17787733monzavrouw misschien kun jij jezelf beter un-moderateren. wat je zegt en de reacties die je geeft raken kant nog wal!! je spreekt jezelf constant tegen!
en WTF 1.30 per adv. x schatting van 100 advertenties in de maand (het zijn er veel meer dat weet ik zeker)
is 130,- per maand
is 1560,- per jaar.en dan ga ik uit van weinig adv.
WTF willen jullie rijken worden ofzo??
wie is hier G.V.D de handelaar!!??4 januari 2011 om 10:28 #17787734Ik hoor constant het argument dat de moderators (te) druk zijn en te weinig tijd hebben om het verkoopgedeelte netjes te houden.
Dit kan toch veel makkelijker op worden gelost dan om geld te vragen, of ben ik nu gek?
edit: en dan zie ik dat het hele Marktplaatsgedeelte welgeteld 1 (!) moderator heeft. Geen wonder dat het dan een puinhoop wordt, het is ook een hoop werk.
4 januari 2011 om 10:28 #17787735Foutje had er overheen gelezen dat als je er zelf een paar onderdelen van af haalde
Maargoed je hoeft ze hier niet te koop te zetten en anders vraag je er 1.30 meer voor als je een beetje kan handelen is dat ook geen probleem
[/rquote]maar goed, je bent ook niet verplicht om hier moderator te zijn toch?
als het voor al jullie moderators te veel werk is om alle “offtopic” berichten te verwijderen, waarom heb je er da voor gekozen om moderator te worden? ik denk dat er hier meer dan genoeg leden vrijwillig moderator willen worden om forum schoon te houden, mede zodat dei invoering van 1.30 niet nodig zal zijn -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Verkoop topics geen repley mogelijk?’ is gesloten voor nieuwe reacties.