Verkoop topics geen repley mogelijk?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Verkoop topics geen repley mogelijk?

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 254)
  • Auteur
    SiDni

[rquote=1831407&tid=139634&author=Roelof][rquote=1831394&tid=139634&author=Astraman]Weet je wat, dit is een forum voor en door… speel eens open kaart dan, hoeveel kost het forum. Wij betalen er dan aan mee dus dan hebben we ook recht om te weten hoe de vork aan de steel zit. [/rquote]

Als jij boodschappen doet bij de AH zeg je dat toch ook niet tegen de filiaal manager? Je betaalt mee aan de AH dus je wilt hun kasboeken inzien?
      .[/rquote]

Zeg, kom jij wel eens in een supermarkt?
      Bij de AH of welke supermarkt dan ook heb je aanbiedingen. Je weet wel, van die dingen die dan in het foldertje staan.

Om die aanbiedingen komen klanten juist naar de AH, zodat de klant het goedkoper kan kopen dan bij de C1000.

Maar waarom zou ik hier 1,30 gaan betalen als ik op een soortgelijk forum over Opels gratis kan adverteren?
      Niet natuurlijk.

Er moet ook wat tegenover staan. Lijkt me niet zo moeilijk om dat te gaan bedenken of wel dan? Tjap

sw16v
      Deelnemer

En dan nog kan je via de KVK of nog grotere instanties zulke dingen van ELK bedrijf of instelling of club achterhalen en/of opvragen.

maargoed dit gaat niet via de KVK dit gaat allemaal prive! komt gewoon op 1 bankrekening….. Leuk toch, weekendje center parcs voor de modjes. (modjes die vrijwillig modereren…….?)

Word tijd dat de opelforum.nl golddigger open kaart gaat spelen.

ohnee die koekwaus ken opelforum.nl niet eens zonder streepje er tussen!
        want toen was die nog geen eens actief!!!!!
        dat is al meer dan 6jaar geleden…… jammer dat er geen greintje respect tegen over staat, voor de genen die het forum toch draaiend houden, al JAREN lang.

Anoniem

kijk hier wat een forum zou kunnen kosten :thumbup

http://www.messageboard.nl/index.php?page=pricelist

Jerk
          Deelnemer

[rquote=1831372&tid=139634&author=SiDni][rquote=1831368&tid=139634&author=Jerk]
            Dan hoor ik graag hoeveel het er dan eventueel moeten zijn
            .[/rquote]

Ik denk misschien 1? Hooguit 2?[/rquote]

Lezen dame,

hoeveel gratis advertenties zou je willen dan???

[rquote=1831405&tid=139634&author=MonzaRon][rquote=1831368&tid=139634&author=Jerk]Ik snap bepaalde mensen hier echt niet.
            Eerst zitten zeiken dat het Opel-forum te langzaam is
            En als het dan weer snel en normaal omdat het op een nieuwe eigenaar zijn priveserver gaan zitten zeiken over de kosten

Eerst is alles op en top maar als er betaald moet worden (maar €1.30 per advertentie) dan hoor je ze zeiken
            Als je nou eens eerlijk bent en nadenkt hoeveel te koop advertenties je in 2010 hebt geplaatst

En laten we eerlijk zijn,

we kunnen wel duizenden euro’s per uitgeven aan auto’s maar €1.30 per advertentie kan niet……[/rquote]

Jij snapt het niet :thumbdown

het was professioneler geweest om er eerst bijv een Poll topic aan te maken,
            vragen aan de users, wat zij ervan vinden, maar schijnbaar staan de users
            nu al buitenspel, de regels of de nieuwe commercie lijn lijkt al uitgezet te zijn.

Het begon direct al na de overname van het forum, kom jongens
            ff klikken op die banner, om de kosten te dekken :hmmz

topicje is nu weg, en pormpt de volgende poging om aan geld te komen,
            door geld te vragen voor het plaatsen van een verkoop-topicje :o

deze omslag is te enorm,laat de beheerders eerst maar eens het forum goed leren kennen, en kijken of er andere mogelijkheden
            zouden kunnen zijn om de financien op de rij te krijgen.

Het is geen heelijke binnenkomertje voor de nieuwe beheerders,
            het getuigt van weinig respect naar de users toe :(
            [/rquote]

Ik ben blij dat jij het wel snapt,
            je komt verdomme net kijken man
            En dan ga jij mij vertellen dat ik er niks van snap……
            Eigenlijk kansloos om er tegenin te gaan en de discussie aan te gaan……

[rquote=1831426&tid=139634&author=MonzaRon]kijk hier wat een forum zou kunnen kosten :thumbup

http://www.messageboard.nl/index.php?page=pricelist%5B/url%5D%5B/rquote%5D

En dan achteraf (weer) gaan lopen zeiken dat eht forum langzaam is en traag enz

Jij snapt het jongen :thumbdown

SiDni

[rquote=1831427&tid=139634&author=Jerk][rquote=1831372&tid=139634&author=SiDni][rquote=1831368&tid=139634&author=Jerk]
              .[/rquote]

Ik denk misschien 1? Hooguit 2?[/rquote]

Lezen dame,

hoeveel gratis advertenties zou je willen dan???

.[/rquote]

Jij vraagt toch hoeveel advertenties ik heb geplaatst in heel 2010? Dan geef ik jou daar antwoord op.
              Je doet je naam wel eer aan he? Djiezus

Jerk
              Deelnemer

[rquote=1831368&tid=139634&author=Jerk]Ik snap bepaalde mensen hier echt niet.
                Eerst zitten zeiken dat het Opel-forum te langzaam is
                En als het dan weer snel en normaal omdat het op een nieuwe eigenaar zijn priveserver gaan zitten zeiken over de kosten

Eerst is alles op en top maar als er betaald moet worden (maar €1.30 per advertentie) dan hoor je ze zeiken
                Als je nou eens eerlijk bent en nadenkt hoeveel te koop advertenties je in 2010 hebt geplaatst

En laten we eerlijk zijn,

we kunnen wel duizenden euro’s per uitgeven aan auto’s maar €1.30 per advertentie kan niet……[/rquote]

Lezen is ook een vak…….

Er staat toch niet hoeveel advertenties heb jij gepost???

Anoniem

[rquote=1831427&tid=139634&author=Jerk]
                  Ik ben blij dat jij het wel snapt,
                  je komt verdomme net kijken man
                  En dan ga jij mij vertellen dat ik er niks van snap……
                  Eigenlijk kansloos om er tegenin te gaan en de discussie aan te gaan……[/rquote]

:o omdat in net kom kijken :D

kijk,Jerk, dat bedoel ik nu met respectloos omgaan met users :thumbup:thumbup:thumbup

Jerk
                  Deelnemer

[rquote=1831424&tid=139634&author=sw16v]En dan nog kan je via de KVK of nog grotere instanties zulke dingen van ELK bedrijf of instelling of club achterhalen en/of opvragen.

maargoed dit gaat niet via de KVK dit gaat allemaal prive! komt gewoon op 1 bankrekening….. Leuk toch, weekendje center parcs voor de modjes. (modjes die vrijwillig modereren…….?)

Word tijd dat de opelforum.nl golddigger open kaart gaat spelen.

ohnee die koekwaus ken opelforum.nl niet eens zonder streepje er tussen!
                    want toen was die nog geen eens actief!!!!!
                    dat is al meer dan 6jaar geleden…… jammer dat er geen greintje respect tegen over staat, voor de genen die het forum toch draaiend houden, al JAREN lang.[/rquote]

Jij snapt het ook niet he?
                    Ik die al een paar jaar hier mee draait, heb nog niks gezien qua geld dus beetje kansloze reactie dit
                    Zeg dan niks……… :hmmz

SiDni

Ik ga niet eens meer op die vraag van jou in, Jerk.

BlackSapphire

niet leden kunnen ook lezen hoe gezellig het er nu is hé ;)

Jerk
                        Deelnemer

[rquote=1831441&tid=139634&author=SiDni]Ik ga niet eens meer op die vraag van jou in, Jerk. [/rquote]

Mooi :thumbup

Had je veel eerder moeten doen ipv je eigen ergens mee te bemoeien waar je geen donder weet van hebt

SiDni

Ja en dus denken ze: Ooh hier meld ik me niet aan!

BlackSapphire

[rquote=1831451&tid=139634&author=SiDni]Ja en dus denken ze: Ooh hier meld ik me niet aan!

[/rquote]

klopt..

sw16v
                              Deelnemer

Wat gaat er dan met de winst gebeuren?
                                want het draait om de winst, heeft senatorman zelf gezegd toch!?!?!?!?! daar draait het hem nu om.

en dan komt hij met de argumenten dat de centen worden besteed voor op stickers, meetings en weet ik het wat,……. daar hebben we helemaal geen belang bij!!

Heb al heel wat mee gemaakt hier, maar deze actie spant echt de kroon!!! zelf met Hugo ging het niet eens zo gek!!

opelkadetje
                                Deelnemer

[rquote=1831404&tid=139634&author=SiDni][rquote=1831400&tid=139634&author=opelkadetje]

ik kan best snappen dat als je hobby meer geld gaat kosten dan je eigelijk wil dat je dan een tegemoetkoming wil hebben.

[/rquote]

Ik niet. Ik ga toch ook geen geld aan wildvreemde mensen vragen zodat ik mijn hobby (mijn auto) kan bekostigen???[/rquote]

ik zeg dat ik het wel snap.. ik zeg niet dat ik het ermee eens ben dat het bij ons weg moet komen…

Anoniem

[rquote=1831448&tid=139634&author=Jerk][rquote=1831441&tid=139634&author=SiDni]Ik ga niet eens meer op die vraag van jou in, Jerk. [/rquote]

Had je veel eerder moeten doen ipv je eigen ergens mee te bemoeien waar je geen donder weet van hebt[/rquote]

Snap je reacties totaal niet, bijna alles gaat een kant op,
                                    deel jij mee uit de winstopbrengst? :hmmz

Jerk
                                    Deelnemer

[rquote=1831472&tid=139634&author=MonzaRon][rquote=1831448&tid=139634&author=Jerk][rquote=1831441&tid=139634&author=SiDni]Ik ga niet eens meer op die vraag van jou in, Jerk. [/rquote]

Had je veel eerder moeten doen ipv je eigen ergens mee te bemoeien waar je geen donder weet van hebt[/rquote]

Snap je reacties totaal niet, bijna alles gaat een kant op,
                                      deel jij mee uit de winstopbrengst? :hmmz[/rquote]

Nope,

heb tot op heden nog niks gekregen behalve een hoop gezeik van bepaalde mensen
                                      Nu weet ik weer waarvoor ik hier zit :thumbup

Jerk
                                      Deelnemer

[rquote=1831473&tid=139634&author=BlackSapphire]met de winst gaat de beheerders, mods enz op vakantie naar centerparks :jerry[/rquote]

Wat een kansloze reactie…………..

Als je nou eerst eens de vorige posts lees en dan pas een (zinnig) antwoord post :thumbup

BlackSapphire

ik heb die gelezen hoor.

GlennGSI
                                          Deelnemer

Het is wel duidelijk dat er een bepaalde winst zal gaan zijn… dit vind ik niet kunnen. dat je quitte wil spelen met de kosten snap ik nog wel een beetje.. Maar de regeling zoals die er nu is/komt gaat hoogstwaarschijnlijk meer opleveren dan het quitte spelen van de kosten.

Dan snap ik maar al te goed dat de mensen willen weten waar de rest blijft en of er niet een betere manier is.

miesgeri

worden door meerdere mensen optie’s geopperd die
                                              A veel beter geaccepteerd worden
                                              en B veel makkelijker te realiseren zijn

lidmaatschap is er 1 van
                                              VIP abbo is nummer 2

forum blijft gratis alleen wil je meer dan zul je of lid moeten worden of VIP moeten nemen

wil je niet mee betalen heb je beperkingen
                                              wil je wel financieel ondersteunen heb je geen beperking

mensen zijn best bereid te betalen voor goed lopende en gezellige forum ( is almeeredere keren beaamd door personen)
                                              maar de manier waarop het nu gebracht word heeft kwaadbloed gezet

groet michel

Stender
                                              Moderator

Deze discussie begint uit de hand te lopen. Laten we het een beetje netjes houden en elkaar in hun waarde laten, kom op zeg…

Monzavrouw

Tjonge tjonge

Wat een gezeur allemaal om 1.30 die je niet eens hoeft uit te geven als je daar geen zin in hebt.
                                                  Plaats je de advertentie toch niet ( we verplichten niet tot plaatsen)

De enigste die flinke kosten hebben gemaakt zijn Senatorman en ikzelf.
                                                  Anders had de site misschien nog op offline gestaan en waarom stond hij offline omdat hij zoveel bandbreedte verbruikte dat er een zwaardere server moest komen en dat de maandelijke kosten niet heel leuk waren

Ongeveer 1750,= op jaarbasis en inderdaad de overname kosten.
                                                  En waarom hebben we dat gedaan omdat we het zonde vonden als dat het einde van het forum zou betekenen, ja dus uit liefde voor opel en niet uit winstoogmerk

Jeetje tegen de tijd dat we uberhaupt winst zouden maken op de site ligt menig opeltje al onder de graszode

miesgeri

[rquote=1831493&tid=139634&author=Monzavrouw]Tjonge tjonge

Wat een gezeur allemaal om 1.30 die je niet eens hoeft uit te geven als je daar geen zin in hebt.
                                                    Plaats je de advertentie toch niet ( we verplichten niet tot plaatsen)

De enigste die flinke kosten hebben gemaakt zijn Senatorman en ikzelf.
                                                    Anders had de site misschien nog op offline gestaan en waarom stond hij offline omdat hij zoveel bandbreedte verbruikte dat er een zwaardere server moest komen en dat de maandelijke kosten niet heel leuk waren

Ongeveer 1750,= op jaarbasis en inderdaad de overname kosten.
                                                    En waarom hebben we dat gedaan omdat we het zonde vonden als dat het einde van het forum zou betekenen, ja dus uit liefde voor opel en niet uit winstoogmerkt

Jeetje tegen de tijd dat we uberhaupt winst zouden maken op de site ligt menig opeltje al onder de graszode[/rquote]

maar als je meer dan 2 advertentie’s per jaar plaatst doe je dat wel uit winstoogmerk of mis ik nu iets

groet michel

mayhem

dat is een zinnig antwoord?!

het mooiste argument vind ik nog: als wij niks verdienen, hoeft senatorman niets te verdienen..

ik zag toch netjes op pagina 1 staan

Deze wijziging heeft voor iedereen voordelen.

-Elke advertentie staat op volgorde van plaatsing, dus iedereen heeft evenveel kans op verkoop.
                                                      -Er volgen geen advertentie-onvriendelijke reacties meer, zoals ( Veel te duur, slecht ding enz)
                                                      -Het wordt geen onoverzichtelijk geupt rommeltje meer.
                                                      -Moderators hoeven niet meer politieagentje te spelen.
                                                      -Het forum heeft inkomsten waarmee de oplopende hostingkosten kan worden vergoedt, tevens kan het forum groeien dmv adverteren, stickers, evenementen organiseren enz

– er is geen gelijke kans op verkoop, een ad van 2 maanden terug reageer ik vaak niet op.
                                                      -er komen zo goed als GEEN slechte reacties hier voor.
                                                      -het is niet onoverzichtelijk.. hooguit zou er af en toe opgeruimd moeten worden als er veel upjes in staan.
                                                      -stickers worden al gedaan door een member. evenementen organiseren?! senator vrouw zegt net.. dat tegen de tijd dat er winst gemaakt word we allemaal al van onze auto afzijn…

vervolgens komt de kromme vergelijking met de supermarkt??!
                                                      ooit wel eens gehoord van jaarcijfers?? ik kan je exact vertellen wat de appie verdient hoor.

was het niet, opel-forum.nl voor en door liefhebbers?

dit is gewoon de grootst mogelijke onzin.
                                                      ja, t zal geld kosten.. dan had je er niet aan moeten beginnen!!

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 254)
                                                    • Het onderwerp ‘Verkoop topics geen repley mogelijk?’ is gesloten voor nieuwe reacties.