veren zafira a

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) veren zafira a

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18340742
    dennie_s
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 January 2017

      goede morgen

      ik wil mijn zafira verlagen nu kom ik uit op de volgende veren

      *eibach pro kit, hiervan lees ik dat het comfort redelijk behouden word. (deze staan momenteel boven aan het lijstje)

      *st veren , gemaakt door kw. zijn er hier mensen die iets over deze veren kunnen vertellen/ervaring?

      *apex veren, hier lees ik verschillende dingen over. kan iemand uit ervaring vertellen of dit erg stugge veren zijn?

      ik heb een zafira a opc uit 2002. de auto staat achter erg hoog. ik heb begrepen dat een opc al 2cm lager licht. ik wil daarom een set van 30mm monteren. zodat achter wat lager komt te liggen. het enige is dat er 2 kinderen achterin zitten. dus het mag geen stuiterbak worden. alvast bedankt voor de input heren.

      wat ik wel merk is dat de auto genoeg power hebt in trek kracht, maar als ik door de bocht ga te sportief heb ik het gevoel dat ik een connection bus rij.( de dempers hebben ook hun beste tijd gehad, advies welkom over schokdempers!)

      mvg dennie

      #18341167
      darky
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2004

        Ik heb hetzelfde probleem. ? maar nog geen heslissing genomen.
        -3 cm gaat geen verschil geben in band/kas lijkt me.

        St is weitec.

        Anyhow benieuwd naar de keuze, foto

        #18341239
        dennie_s
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 January 2017

          hi , ik zit nog even met een olie lekkage die eerst opgelost moet worden, toevallig is er wel een achter veer gebroken dus heb nu een goed excuus ook. als ik een beslissing gemaakt hebt zal ik het even laten weten.

          grt dennie

          #18341261
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            ik heb ooit met eibach veren gereden, deze veren gaan super, en vooral onder Duitse auto’s. waarom weet ik niet.
            er werd mij toen een combinatie aangeraden met bilstein schokbrekers, maar die vond ik toen te duur.
            na overleg met de leverancier van de veren heb ik toen gekozen voor cobra schokdempers, was eigen huismerk dacht ik, en ik heb daar geen seconde spijt van gehad.

            #18341378
            dennie_s
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 January 2017

              Hi Marc

              Drankje wel voor je reactie! Daar kan ik wat mee. Ik heb eibach ook wel hoog staan. Zit zelf te denken aan oranje of gele konis.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.