veren en schokbrekers vraag

Forumindex Forums Modellen Manta veren en schokbrekers vraag

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    mantadevil
    Deelnemer

Hey mannen (en dames) ;)

Ik zit te prakkedenken aan welke veren en schokbrekers er eventueel onder een manta kunnen zodat je wat beter rij comfort krijgt .
      weet dat er mercedes veren worden gebruikt voor verlagen omdat ze stugger zijn

maar past er ook wat anders onder
      of welke set is het beste om eronder te zetten zodat je goed rij comfort krijgt
      aangezien mijn rug toch nooit meer 100% word zit ik te denken welke aanpassingen je kan doen zodat een manta toch weer haalbaar word voor mij om te kunnen rijden
      rij nu in een c ascona SR maar dat is hem toch niet helemaal voor mij

ikdenman
      Deelnemer

hey jozef

ik denk dat de standaard veren en schokbrekers zouden moeten voldoen , ik ben zelf ook rug patient en ik heb zelf prima kunnen rijden met de manta die ik had ! die stond origineel op de veren . misschien alleen een kuipstoel monteren voor nog meer confort.

Christian-tsx
        Deelnemer

ik denk ook dat het originele onderstel in goede staat het meest confortabel is.

toch weer aan de manta? had ik niet verwacht :lol:

eddepet007

tja komt wel weer als een verassing

maar idd gewoon standaard origineel spul er onder
            evt zo n aparte stoel had iemand bij de manta run ook geloof ik

mugenpower

Scheel stoel op maat laten maken in combinatie met origineel onderstel ben je van het gezeur af.

Stender
              Moderator

Ik heb nu originele stoelen die echt zo goed als nieuw zijn (Berlinetta stoelen) en dat is ook een wereld van verschil t.o.v. de oude doorgezakte stoelen.

mantadevil
                Deelnemer

Ligt wel weer eens in d eplanning om een manta aan te schaffen
                  zal niet direct zijn wand dat lukt financieel gewoon even niet nu
                  maar wil op den duur toch wel weer eens een manta hebben .
                  of ik moet de ascona kunnen ruilen tegen een manta :thumb heb hem inmiddels wel op speurders gezet ,als te koop/te ruil
                  dus wie weet.

dus jullie raden originele veren en dempers aan met aangepaste scheel stoel.
                  word dus kijken naar een originele belastingvrije gsi of gte of zespitter :jerry
                  maargoed zoals ik al zei dat zal niet gelijk gaan gebeuren ,maar helemaal geen manta meer dat gaat me dus niet lukken . :wors

Christian-tsx
                  Deelnemer

haal je die 6 pitter van danny op.
                    regel ik je wel een setje originele schokbrekers, en doe je mij die koni’s :thumb :jerry

eem geel rollen, ander stoeltje erin, en gaan met die banaan king:

mantadevil
                    Deelnemer

hahahah denk niet dat Danny zal willen ruilen.wel mooi project trouwens
                      en inderdaad weer even geel maken paar leuk spoilers en je hebt leuke manta staan
                      me schoonmoeder heeft nog een scheelstoel staan
                      en daar kan zover ik weet zo het onderstel van een recaro stoel van een manta onder .
                      dus wie weet ;)
                      maargoed zal eerst de ascona weg moeten dan kan ik verder kijken

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.