Forumindex › Forums › Modellen › Manta › veren en schokbrekers vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 oktober 2011 om 11:56 #17241895
Hey mannen (en dames) ;)
Ik zit te prakkedenken aan welke veren en schokbrekers er eventueel onder een manta kunnen zodat je wat beter rij comfort krijgt .
weet dat er mercedes veren worden gebruikt voor verlagen omdat ze stugger zijnmaar past er ook wat anders onder
of welke set is het beste om eronder te zetten zodat je goed rij comfort krijgt
aangezien mijn rug toch nooit meer 100% word zit ik te denken welke aanpassingen je kan doen zodat een manta toch weer haalbaar word voor mij om te kunnen rijden
rij nu in een c ascona SR maar dat is hem toch niet helemaal voor mij5 oktober 2011 om 14:00 #17924165hey jozef
ik denk dat de standaard veren en schokbrekers zouden moeten voldoen , ik ben zelf ook rug patient en ik heb zelf prima kunnen rijden met de manta die ik had ! die stond origineel op de veren . misschien alleen een kuipstoel monteren voor nog meer confort.
5 oktober 2011 om 14:17 #17924166ik denk ook dat het originele onderstel in goede staat het meest confortabel is.
toch weer aan de manta? had ik niet verwacht :lol:
5 oktober 2011 om 14:42 #17924167tja komt wel weer als een verassing
maar idd gewoon standaard origineel spul er onder
evt zo n aparte stoel had iemand bij de manta run ook geloof ik5 oktober 2011 om 14:45 #17924168Scheel stoel op maat laten maken in combinatie met origineel onderstel ben je van het gezeur af.
5 oktober 2011 om 16:29 #17924169Ik heb nu originele stoelen die echt zo goed als nieuw zijn (Berlinetta stoelen) en dat is ook een wereld van verschil t.o.v. de oude doorgezakte stoelen.
6 oktober 2011 om 08:17 #17924170Ligt wel weer eens in d eplanning om een manta aan te schaffen
zal niet direct zijn wand dat lukt financieel gewoon even niet nu
maar wil op den duur toch wel weer eens een manta hebben .
of ik moet de ascona kunnen ruilen tegen een manta :thumb heb hem inmiddels wel op speurders gezet ,als te koop/te ruil
dus wie weet.dus jullie raden originele veren en dempers aan met aangepaste scheel stoel.
word dus kijken naar een originele belastingvrije gsi of gte of zespitter :jerry
maargoed zoals ik al zei dat zal niet gelijk gaan gebeuren ,maar helemaal geen manta meer dat gaat me dus niet lukken . :wors6 oktober 2011 om 08:23 #17924171haal je die 6 pitter van danny op.
regel ik je wel een setje originele schokbrekers, en doe je mij die koni’s :thumb :jerryeem geel rollen, ander stoeltje erin, en gaan met die banaan king:
6 oktober 2011 om 08:56 #17924172hahahah denk niet dat Danny zal willen ruilen.wel mooi project trouwens
en inderdaad weer even geel maken paar leuk spoilers en je hebt leuke manta staan
me schoonmoeder heeft nog een scheelstoel staan
en daar kan zover ik weet zo het onderstel van een recaro stoel van een manta onder .
dus wie weet ;)
maargoed zal eerst de ascona weg moeten dan kan ik verder kijken -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.