verdommme !!!!! inbraak corsa !

Forumindex Forums Modellen Corsa verdommme !!!!! inbraak corsa !

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Timothy27

origineel gepost door koekwous

origineel gepost door BlackDevil
      Het zou zomaar eens kunnen dat het lieden zijn geweest die een openbaar forum als deze misbruiken om hun slag te kunnen slaan. Van veel auto’s zijn hier foto’s en specificaties opgenomen, dus iemand kan ze als hulpmiddel gebruiken om heel gericht te werk te gaan. Men weet wat er te halen is, alleen de gelegenheid afwachten en huppakee, weg is je investering.

Dus aan de admins: wellicht is het een optie om het forum alleen toegankelijk te maken na aanmelding als lid. Uiteraard biedt dit ook geen 100%-garantie, maar de info is dan niet zo open en bloot zoals nu het geval is.

Hoe weten die lui dan waar de auto’s staan, of rijden. Pure toeval geweest ddenk ik

Simpel Koekwous >> bij jullie profiel staat 8 van de 10x de lokatie van de woonplaatsen circa waar iemand regelmatig is. Als ze echt een auto zien met veel waarde aan exterieur, motorische dingen en/of audio gaan ze echt wel posten. Klote dat het gebeurd, maar deze gasten gaan gewoon tegenwoordig te werk via deze weg. En ja, iedereen laten zien dat je trots op je auto bent is geweldig, maar dit soort lui genieten van dit soort sites. Dit is ‘ hun ‘ marktplaats zeg maar.
      Ik stond vanmorgen op en wilde weggaan en ik kreeg mijn sleutel niet in het slot van de portier. Ik denk wtf is nu dan, zie ik dat het ijzer eromheen verbogen is en dat er iets afgebroken in mijn slot bungelt. Ze zijn er niet ingekomen, maar ja >> misschien komt dat dus nog. Heb wel een camera vanuit mijn woning op de auto gericht, maar dat zien hun natuurlijk niet. Dus dat zal ze niet weerhouden ben ik bang. Worden wat slapeloze nachten denk ik.
      Erg jammer dat het gebeurd, maar zo zie je maar weer dat je nergens veilig bent voor deze flikkers.

SRLandgraaf
      Deelnemer

Hee mensen ,

De schadebedrag is getaxeerd op 1800 wat ik krijg ! dat is heel goed nieuws vind ik zelf!

Ook heb ik alweer wat spullen gekocht namelijk :

De zelfde radio en een actieve subwoofer van pioneer .

foto’s :

Uploaded with ImageShack.us

By arklandgraaf at 2010-09-06

Onderbroekie
        Deelnemer

zat te denken om ook die subwoofer te halen maar vind hem een beetje te groot :p

wel nice man dat je alles op orde hebt zien te krijgen

theunm

mooie inbouw.

maar het is ook net een vintrine kast van een auto audioshop.
            ik zou het zo bouwen dat de auto orgineel lijkt, maar dat je 3 straten verder nog kunt horen.

theun

Rotho

gelijk een alarm erbij nemen…?

opel123

mooi man :thumbup beter dat je er nog een aardig bedrag voor hebt teruggekregen! en een alarm is zeker geen overbodige luxe…

Aapje

Inderdaad, nette vergoeding. Maar zet a.u.b. wel een alarm erin! Het is niet de eerste keer dat ze terug komen bij de zelfde auto….

Heb een verhaal gehoord over een Clio die de avond ervoor open gesloopt is rond ‘t dashboard. Dag erna ‘s avonds waren alle airbags eruit… De hufters komen terug!

SRLandgraaf
                  Deelnemer

voor het alarm in te bouwen is al een afspraak gemaakt !:)

MisterGSi
                    Deelnemer

goed nieuws dus ;)

whahaha. ik vind die sticker op je bumper wel heel vet :jerry :jerry :jerry

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.