Verdeelhuis

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Verdeelhuis

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    basje1908

Ik heb een probleem met mn Vec.
      auto rijdt op gas maar na een tijdje springt ie terug op benzine, en motermanagement lampje begint dan ook gelijk te branden, auto is een maandje geleden afgesteld door de lpg boer, en ging een tijdje goed, bougies,kabels,lambda sonde en termostaat zijn allemaal vervangen, nu roept iedereen verdeelhuis schoonmaken, prima maar kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden?
      of heeft iemand een afbeelding?
      Thanx in advance.
      Bas

henry.kummeling
      Deelnemer

het verdeelhuis zit helemaal links
        heb je tempratuur sensor in de verdamper gecontroleerd ??

Famempeters

Al eens aan de temparatuur zensor gedacht is geen dure ingreep en dat ding regeld een groot deel van de brandstof sturing met zijn info aan de computer .

dus deze geeft het seintje bij koude motor meer of minder brandstof regeld die momenten als die verstoord is gaat hij minder goed reageren en rot lopen zal ook moeilijker de gas keuze bepalen en tijstip van over schakelen (gaat twijvelen zeg maar) bij G3. en gooid net zo gemakkelijk je auto in storing (het rot lamje)

zit links op het blok 2 naast elkaar een met een draad en een met stekker deze is het prijs zo rond de €17 ongeveer

Bert

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.