Verbruik Manta 1.6s

Forumindex Forums Modellen Manta Verbruik Manta 1.6s

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Marjln

Ben een beetje aan het rondrijden met m’n Manta, maar heb nog steeds een defecte benzinemeter (of de meter zelf of de vlotter denken we), maar goed. Omdat ik ‘m nog maar net heb, heb ik geen idee hoeveel hij ongeveer verbruikt. Weten jullie hier meer van? Zit een Solex carburateur op en de motor is pas gereviseerd.

Heb gisteren al zonder benzine gestaan en wil graag een schatting kunnen maken van het verbruik.

manta2
      Deelnemer

Verbruik ligt er aan hoe zwaar de rechtervoet is.
        Bij normaal gebruik;
        korte ritjes 1:7 – 1:9
        autoweg 1:10 – 1:11

Mijn A Manta 19S verbruikte gemiddeld 1:9, hoofdzakelijk autoweg, en nu op LPG 1:7 – 1:8

a-manta-turbo

kijk maar eens naar de aansluitingen op de tank de bedrading rot er nog wel is van af
          daar zit meestal het probleem dat de meter het niet doet

Marjln

ik ga binnenkort kijken naar de vlotter. Heb nu alleen een ander probleem.

We hadden sleutels bij laten maken voor het contactslot. geprobeerd, werkte niet. Maar nu werkt ook de originele sleutel niet meer en het stuurslot ook niet. De sleutel wordt geblokkeerd nadat je hem een halve centimeter draait. Wat nu? Nieuw contactslot? Heb al kruipolie geprobeerd, zachtjes met een hamer er tegenaan getikt…..

postbusmanta
            Deelnemer

Terwijl je aan de sleutel draait, aan het stuurwiel draaien (heen en weer rommelen) helpt ook niet???

Marjln

nope geen resultaat. heb er een nieuw topic voor gemaakt. erg vreemd allemaal

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.