verbruik astra f

Forumindex Forums Modellen Astra verbruik astra f

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    pappa-astra-f
    Deelnemer

zou vandaag alles vervangen heb de boel half los blijkt de bout van krukas ook tork in plaats van 6 kant waar kan ik zoon dop kopen en iemand idee van kosten ? Kan nu helaas niet verder

wim-v6
      Deelnemer

metaal boer.

Willem

pappa-astra-f
        Deelnemer

hahahhaha gewoon automatrialen zaak ????

was wel even balen maar ja:D:D

ali_bertje

Misschien een beetje laat, maar mijn astra f caab van ’96 met x1.8xe motor liep in het begin ook 1 op 10. En dat was eigenlijk wel en hoogst haalbare toen. Hij was ook erg traag.
            Inmiddels is mijn rijstijl wel wat veranderd en rij ik hem ook weleens ff wat hoger in de toeren. Inmiddels loopt ie gemiddeld 1 op 12. En dat is dan binnen de bebouwde kom en op de snelweg gemengd. Hij is ook een heel stuk vlugger. De eerste keer dat ik flink gas gaf haalde ik de 160 en toen bouwde de snelheid erg langzaam op, inmiddels halen we met gemak de 180 (harder durf ik niet, want dat klinkt echt heel eng met dat linnen dak).

Misschien heb je er wat aan. Succes met je auto!:)

pappa-astra-f
            Deelnemer

als ik het goed begrijp was die zeg maar lui en erg vervuild dus ? want heb nu 300 km gereden en volgens meter is die nu 3 kwart leeg

Flowerpower

mijn astra rijd 1 op 13

turbootje
                Deelnemer

ik heb 1 op 17,3 gehaald met me f’je :D:D

pappa-astra-f
                  Deelnemer

hoi heb vandaag thermostaat vervangen aangezien hij dicht bleef staan en dus niet door het blok pompte.
                    direkt compleet met waterpomp en distribute en spanrol.
                    20 min gereden over 70 km weg thuis gekomen koelvloeistof in tankje ijskoud laat ik motor stationair draaien, liep die op tot 100 graden en kwam ineens allemaal lucht naar boven en fan sloeg aan zakt temp naar 95 graden stopt die met circuleren kan er ergens nog lucht zitten wat niet weg wil ?
                    of ergens een verstoppen want snap niet dat ie het water in de tank koud blijft haal ik de dop er af laat 5 min draaien komt kv wel omhoog .

tijdens rijden blijft temp constant 94 a 95 graden

pappa-astra-f
                    Deelnemer

kan een compleet slechte uitlaat ook zorgens voor verhoogd brandstof verbruik??

heb vandaag ondergeweest en heb zoon idee dat het allamaal erg oud is tik je tegen de eind demper aan rammelt ie middendemper klinkt dof en kat haal ik van de week leeg tot ik ff geld heb voor een nieuwe heb al geinformeerd en kost 260 bij brezan voor opel astra f 1.6szr automaat

of weet iemand goedkoper adres??

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.