Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › verbredinsset monteren ??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 september 2009 om 07:57 #17211809
zoals de titel al verteld wil ik graag weten hoe je een verbredings set monteert
het is een set van irmscher.. de voor schermen en bumpers is even overhangen maar hoe zit dit bij de achterschermen ??
is dit gewoon kitten of moet dit gelast worden ofzo.. hoop graag iemands hulp te krijgen
dan weet ik of ik de set wel of niet koop….
mvg benno (lambo452)
1 september 2009 om 11:58 #17518061kitten met spoiler kitt
maar irmsher set ??? :puke
maarja ieder zijn eigen smaak
1 september 2009 om 15:31 #17518062ik vind de irmscher set idd ook minder dan mattig oid maar dit is een subtiele set en dan hoef ik ook geen achterlijk diepe wielen te kopen met de kans dat als je die erop zet dat je steeds je lagers moet vervangen omdat ze teveel te verduren krijgen..
ik zeg niet dat het lelijk is die diepe wielen want ik vind het juist erg mooi …
1 september 2009 om 17:06 #17518063AnoniemLid sinds:
1 January 1970t is ook niet zo dat met diepe wielen je wiel lagers veel te verduren krijgen
hangt helemaal van je et waarde af;)
enkel de cheap ass,es die wel breed willen en dan erg brede (leepo) spoorverbreders gaan monteren
omdat juiste wielen/banden te duur zijn die krijgen geheid lager problemen;)2 september 2009 om 16:28 #17518064oke dit wist ik niet .. ik dacht dus als je wielen er breed worden dat dan je as gaat torderen en daardoor dus je lagers stukliepen..
maar dan nog zijn ze me toch te duur :P
but thnx voor de info
2 september 2009 om 20:05 #17518065origineel gepost door louwe 16 klepper
t is ook niet zo dat met diepe wielen je wiel lagers veel te verduren krijgenhangt helemaal van je et waarde af;)
enkel de cheap ass,es die wel breed willen en dan erg brede (leepo) spoorverbreders gaan monteren
omdat juiste wielen/banden te duur zijn die krijgen geheid lager problemen;)haha dan ben ik zn cheap ass:hmmz:hmmz ik stap af van de 15inch mattig wielen met 345 banden 800-, per stuk!! ga ik naar 19inch!!!(onder een kadettking:
) 285banden dat scheelt weer, wel de assen effe ombouwen maar staat wel heeeeeel mooi:wuben benno leuk man zn irmscher verbreding:jerry leuk spul:thumbup
groeten nick
2 september 2009 om 20:50 #17518066AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door nl-tuning
origineel gepost door louwe 16 klepper
t is ook niet zo dat met diepe wielen je wiel lagers veel te verduren krijgenhangt helemaal van je et waarde af;)
omdat juiste wielen/banden te duur zijn die krijgen geheid lager problemen;)haha dan ben ik zn cheap ass:hmmz:hmmz ik stap af van de 15inch mattig wielen met 345 banden 800-, per stuk!! ga ik naar 19inch!!!(onder een kadettking:
) 285banden dat scheelt weer, wel de assen effe ombouwen maar staat wel heeeeeel mooi:wuben benno leuk man zn irmscher verbreding:jerry leuk spul:thumbup
groeten nick
hoezo ben jij zo,n cheap ass dan???
ga je met die 19″ dan extreme spoorverbreders gebruiken??vermoed van niet;)
tjah die 345ers zijn in 15″inderdaad prijzig
de 285ers die ik onder m,n manta hebzijn ook niet echt goeie koop
maar ik kan niet overstappen naar een “goedkopere”grotere
maat
want die ronal 400 velgen horen nue eenmaal onder m,n manta vind ik;);)ik bedoelde meer de mensen die wel n erg brede koets nemen
en daar dan 6 of 7 j velgen onder draaien met spoorverbeders van een cm of 6 tot 10:o:o:oen nee die leepo op discovery is echt niet de enigste die dat doet :o:o:o
heb ze ook wel onder een witte lexmaul 400 manta gezien
:o3 september 2009 om 07:30 #17518067nee ik ben niet egt een cheap ass. ;p maar ik zit momenteel niet zo heel breed in mijn geld
en ik heb geen 19 inch:S maar dat maakt ook nie uit verder ik heb van de koop afgezien k hoop ooit toch wel nog een mattig extreem uitbouw te kopen die blijf ik toch het mooiste vinden en dan eentje waar ik zelf niet teveel moeite vor hoef te doen :P
voorlopig maar even wachten op bordeaux beauty tot hij tijd heeft gevonden dat hij mn wielkasten strak kan maken en dan worden ze gelijk uitgerold zodat mijn 16 inch wieltjes eronder passen
3 september 2009 om 15:57 #17518068:P:P:P
en bij bordeauxbeauty zit je wel goed:angel
groeten nick
3 september 2009 om 20:13 #17518069ja dat is inderdaad zo en als ie dan ook nog eens op zou schieten zou het helemaal perfect zijn :P:P
nee lekker op zijn eigen tempo.. ik wacht netjes tot de cabrio van vince ( als ik t goed heb) klaar is en dan mag de mijne denk ik..
maar netjes doet ie t wel..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.