Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 mei 2014 om 16:46 #18219064
@modfreak wrote:
Ahh heb jij hem :) leuk om te weten.
als je nog info wilt hebben over het correct spuiten van de kleur e.d. kan ik je dat vertellen als je dat al niet van Chris hebt begrepen.
Vanavond of vrijdag gooi ik de distributie riem even los om de stoters schoon te maken. Ze blijven in de opwarm fase wat hangen. Pas als ik 40km ff flink door heb gereden is het even weg.
ja dat had ie gemeld… :thumb
de motorkap moet zowiezo overnieuw.. plamuur is gaan werken :swear ..
ik twijfel nog of ik de kadett neus er weer op ga zetten.. ipv de astrakadett rijd weer sinds een week.. ;) maar moet nog wel het 1 en ander gaan aanpassen..
de c20let is net wat teveel van het goeie.. :agent :lol:5 juni 2014 om 11:14 #18219065Dat is altijd wel bij motorkappen. Heb je een carbon kap dan wappert ie ook wat op en neer. :shock:
Gaat het een beetje los met de LET :thumb
Met de cabrio gaat het weer even langzaam helaas, gebed zonder end.
Staan weer wat tussendoor klusjes op het programma.
Mercedes weer proper maken
Vorige week Losgelopen distributie VW Polo repareren…
Pff mazzel met een 1.4 8vVoor komend weekend staat voor Bella Machina (de 156SW) op het programma:de wiellagers en draagarmen WEER vervangen.
daar dit op vakantie 3000km geleden door een goede monteur was gedaan :thumbdown29 december 2014 om 08:53 #18219066Met deze vrije dagen even wat verder gegaan.
Wat een takke klus.
Strippen waar nodig, in de epoxy zetten en weer strak maken. Lijkt makkelijk als je het snel zegt. :shock:
Voor mijn gevoel nog steeds niet 100% maar die hoop heb ik laten varen omdat het streven naar die perfectie leid tot het niet afkrijgen van je project.
Dus als die auto weer netjes gespoten is dan heb ik er ook weer plezier mee om in te rijden.29 december 2014 om 11:21 #18219067Ziet er goed uit… Wat voor kleur word ie..?
30 december 2014 om 08:42 #18219068Moet nog even door werken maar het grootste hoofdpijn klus is gedaan.
ben met het strak maken ongeveer 25 uur bezig geweest .. weet niet of het lang is, maar ja ben geen pro.Kleur is Designo Graphite Grau 046 (officieel is het groen, wie verzint het… rare jongens die rdw)
op een plaatje komt de kleur niet tot zijn recht.https://www.youtube.com/watch?v=cSmO_qi__oc
Misschien iets voor iemand die van champagne kleur houdt ?
Zoek op Designo Alubeam dat lijkt net op Vloeibaar staal maar ja dat is eerder iets voor een auto van 100k euro
Zat in de boeken te kijken….was een extra optie voor 20k euro :wtf30 december 2014 om 08:44 #18219069gevonden
Alubeam , als je het ziet weet je dat het speciaal is.
31 december 2014 om 15:35 #18219070Waarom zit er zoveel roest onder die plamuur? Daar had ik eerst de oorzaakt van opgezocht voorrdat je hem weer strak had gezet en misschien heb je dat al gedaan,maar dat hoort er zeker niet te zitten.
2 januari 2015 om 13:17 #18219071@modfreak wrote:
Dat is altijd wel bij motorkappen. Heb je een carbon kap dan wappert ie ook wat op en neer. :shock:
Gaat het een beetje los met de LET :thumb
Mooi project, ik hoop dat Mattemaker er ook gewoon mee verder gaat.
Een carbon kap wappert niet op en neer als je hem goed monteert, heb er 1 op de Corsa en bij 260 bleef die prima zitten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.