Verborgen menu Astra J (Sports Tourer)

Forumindex Forums Modellen Astra Verborgen menu Astra J (Sports Tourer)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Daarjuist verveelde ik me wat tijdens het wachten in de auto, dus een beetje op alles en nog wat liggen duwen :D. Nu dacht ik, “Bij een Astra H kan je een verborgen menu oproepen als je lang op de “settings” knop duwt, kan dit ook bij de Astra J”? Dus zo gezegd zo gedaan. Als je lang op de “config” knop duwt gebeurd er ook iets. Op het scherm komt “Testmodus actief” te staan. Zijn er mensen die ook weten wat je dan meer kunt doen?? Wantik vond zo meteen niks. Ik heb de DVD800 erin steken

filmpje bij het praatje

[youtube]9LmhNT6guSc[/youtube]

Spacejam
      Deelnemer

bij de cd500 werkt het ook :)

Ik heb ooit met dezelfde verveling in de insignia hier gezeten :angel

Je kan er wat verder in komen door bijvoorbeeld een paar keer op config of phone ofzo en dat soort knoppen te duwen, eigenlijk op dezelfde zin als in de astra h.

Het is wel al een jaar geleden dat ik het had geprobeerd dus ik weet het niet meer zeker hoe het precies zat.

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Heb dit er ook nog over gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=jY3vHnJRcC4

astra-gtc-freak

Dit menu kun je volgens mij ook in de astra h zafira b en vectra c ook vinden als je een gid of cid scherm heb.
            Vervolgens druk je op de bc of navi knop om de diverse pagina’s te kunnen bekijken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.