Forumindex › Forums › Techniek › Airco, lpg en diesel-vragen › Ventilatoren Corsa C 1.3cdti
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2013 om 08:44 #17255606
Hallo ik ben nieuw hier en ik hoop iets wijzer te worden met betrekking tot mijn auto.
Ik heb sinds kort een corsa van 2004. Alles werkte perfect maar sinds een paar dagen doet mijn kachel blower h niet meer. Digitale airco. Alle lichtjes branden op h display. En ook de standen zijn zichtbaar. Ik had mijn motor goed laten warm worden en toen constateerde ik dat ook de radiator ventilator niet aanslaat.
Zou dit kunnen komen door de kou? Zekeringen zijn volgens mij goed en ik ziet geen storing op h display.
Wat zou h kunnen zijn?? Voorbaat dank
24 februari 2013 om 10:42 #18110085Niemand???????//
24 februari 2013 om 12:54 #18110086heb je m al eens uit laten lezen???
oja, en sorry we kunnen niet toveren..
willem
24 februari 2013 om 13:26 #18110087Willem, je hoeft niet zo bijdehand te doen. De vraag is gericht op die personen die eerder misschien dezelfde problemen hebben gehad. Altijd goed om te weten in welke richting je het probleem moet zoeken.
24 februari 2013 om 13:42 #18110088Nou weer bijdehand??? Sorry!!!! Zal het NOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT meer doen..
Word de motor te warm als ik vragen mag..
Ik denk dat er nog vrij weinig problemen zijn met betrekking tot deze auto’s en dat het probleem is dat nieumand reageerd.Alles word bij deze auto’s digitaal (Can-Bus) gestuurd, dus ALLES gaat met Computertjes.
Als hier wat mis is zal dit uitgelezen en getest kunnen worden door een KUNDIG!! persoon met de juiste uitleesapparatuur.
Let op, laat je niet afschepen ”met we weten het niet” bij een dealer, dan zeggen ze eigenlijk, we hebben de kennis niet om je probleem op te lossen.
het is voor velen namelijk lastig het Can-Bus systeem te begrijpen, en velen Monteurs durven hier niet al te diep in te gaan..er zijn trouwens heren hier op het forum die handiger zijn met hun uitleesapparaat (veelal OpCom) dan de dealer met zijn Tech-II wellicht dat deze je kunnen helpen, maar dan moet je niet iedereen Bijdehand gaan noemen, ben je gauw uitgepiest hier..
Of ik je verder ga helpen met je probleem is afhankelijk van hoe je mij behandeld..
Ik doe ook alleen maar mijn best, meer niet..
Willem
24 februari 2013 om 13:53 #18110089Nou Willem,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Nee hij wordt niet warm, de wagen functioneert verder perfect.
Ben al eerder bij Opel geweest voor andere zaken en het is steeds we moeten het verder onderzoeken wat dus resulteert in een kostenplaatje onbekend. Ik wil de wagen zowiezo gaan laten uitlezen. Ik zal even verder op het forum speuren na mensen die een Opcom apparaat hebben en checken of er een mogelijkheid tot uitlezen van de wagen is.Mvg,
Richie
24 februari 2013 om 14:01 #18110090We hebben in Opel Algemeen een Subforum dat heet OpCom, en daarin een Topic dat heet OpCom gezicht in: daar kan je een aanvraag plaatsen..
Oja, als de motor niet warm word hoeven deze vinnen niet t draaien he… als de Verwarming niet werkt, werkt de Airco ook niet..
dus hoeft de condensor ook niet gekoeld te worden, dus of daar een probleem in de motorkoeling zit?? Denk het niet..Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.