Ventilatie corsa C 2003 trekt cabine vacuüm

Forumindex Forums Modellen Corsa Ventilatie corsa C 2003 trekt cabine vacuüm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    kickstart
    Deelnemer

Beste lezer,

Na het vervangen van de radiator van mijn opel corsa c uit 2003 is er iets vreemds aan de hand als ik mijn ventilator aan zet.

De cabine trekt dan vacuüm (net als in een vliegtuig bij het afdalen :wacko:) en als ik het raam open doe gaat de druk weg en gaar de ventilator ook harder werken. Het lijkt erop dat er lucht uit de cabine wordt aangezogen.

Ik het het interieur filter al vervangen en die trekt wel gewoon lucht van buiten de cabine :unsure:

Is er misschien iemand bekend met dit probleem? Of weet waar dit aan kan liggen?

Groet :bye:

Haasje17
      Moderator

Achter in de kofferbak, achter de bekleding onder de achterklep zitten als het goed is een soort van ventilatie gaten om onder of overdruk te voorkomen, zijn deze geblokeerd of verstopt?

kickstart
        Deelnemer

Bedankt voor je reactie, heb ik ook al naar gekeken.

Maar die is alleen voor de overdruk en wat er aan de hand is is onderdruk.

Het lijkt wel of er lucht bij de voorruit ventilatie lucht wordt weg gezogen in de cabine maar ook van buiten als ik aan de interieur filter voel. :unsure:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.