Ventilatie bedieningspaneel vervangen.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ventilatie bedieningspaneel vervangen.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    malkier

Ik heb er al een paar op marktplaats voorbij zien komen en ben nu toch eigenlijk wel benieuwd of wat ik wil mogelijk is. Ik heb nu in mijn vectra b uit ’99 een hand bediend airco paneel zitten (draai schakelaars) en zou dat eigenlijk wel willen vervangen door een uitvoering met drukknoppen en electronisch display. Is dit mogelijk?

sw_reijnders
      Deelnemer

nee :sleeping

dan moet ook heel het kachelblok vervangen worden door een climate control unit.
        en daarvoor moet je je complete dashboard eruit halen

sjouke
        Deelnemer

nou bas … niet mogelijk is niet waar
          maar … het is ONGELOVELIJK veel werk en dus meestal (oke zeg maar altijd) de moeite niet waard

wim-v6
          Deelnemer

kan je Carloastra vragen, die heeft dit gedaan namelijk (bij de oude auto van hemzelf / Jerremy (ja die parelmoer Vectra-B2 station V6 automaat met 2.2-2.6-2.2DTi DE-SE-II bumpers).

heeft daarvoor zelf de motor gedemoteerd, was sneller werken dan klooien achter de motor met de airco leidengen en kachel leidingen etc etc.

Willem

malkier

Bedankt voor de reacties, daar ga ik mijn handen dus niet aan branden. If it ain’t broke don’t fix it. Pimpen is leuk maar dit is een brug te ver. Het vervangen de lampjes in mijn dashboard vond ik nog net leuk.

wim-v6
              Deelnemer

is al een lekker klusje als je het voor het eerst doet, bij mij gaat het nu al vrij vlot haha, dat dash er al zo vaak uit gehad.

willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.