Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Velgen Opel Vectra B1 [1996]
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 juni 2012 om 09:14 #18032251
@teungts wrote:
deze is te herkenen aan de smalle kleppendeksel 16v is breder.
hoelang heb je hem nou?
zou terug gaan en vragen om je geld terug omdat de auto jou niet bevalt
ik heb hem nu goed en wel 3 weken denk ik? Is dat een gegronde reden om mijn geld vólledig terug te kunnen krijgen?
3 juni 2012 om 09:26 #18032252je kunt het altijd proberen
ik zou ook eens informeren bij de bovag en rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt)al denk ik dat je het lastig gaat hebben je geld terug te krijgen,
die vent gaat dat niet zomaar doen.3 juni 2012 om 09:42 #18032253Zo ziet een 16 klepper eruit: http://data.motor-talk.de/data/galleries/4742/4802016/motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm-35355.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik zou inderdaad eens de opties naast elkaar leggen en kijken of je de koop kan ontbinden. een 1.6 8 klepper kom je normaal gesproken aan de straatstenen niet kwijt dus ik denk dat die garage allang blij was dat ie ‘m verkocht had. :???:
3 juni 2012 om 09:59 #18032254@sw_reijnders wrote:
je kunt het altijd proberen
ik zou ook eens informeren bij de bovag en rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt)al denk ik dat je het lastig gaat hebben je geld terug te krijgen,
die vent gaat dat niet zomaar doen.zucht… ik ga er maar eens langs… eens zien hoe en wat dan maar… tog zonde… net even op de inspectiepit gereden… en de onderkant is werkelijk roestvrij… nergens ook maar een plekje roest : t zijn enkel die puntjes en dan nu de versnellingsbak + motor…
@Lemmens wrote:
Zo ziet een 16 klepper eruit: http://data.motor-talk.de/data/galleries/4742/4802016/motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm-35355.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik zou inderdaad eens de opties naast elkaar leggen en kijken of je de koop kan ontbinden. een 1.6 8 klepper kom je normaal gesproken aan de straatstenen niet kwijt dus ik denk dat die garage allang blij was dat ie ‘m verkocht had. :???:
zoals gezegd… woensdag tijd, woensdag ga ik erlangs :) eens zien hoe ik t ga spelen… want t blijft een fijne auto ( op technische vlak na dan :fy1 )
3 juni 2012 om 10:17 #18032255@NLDommelsch wrote:
@Seth wrote:
Motorisch gezien zeg ik: Doe geen zotte kosten en koop een X20XEV-motor of zwaarder want alles wat je hier gaat insteken om power toe te voegen is bijna verloren geld. Je gaat minder geld uitgeven aan het aankopen van een 2500 V6 dan aan een 1600 8v met evenveel power (als dit al mogelijk zou kunnen zijn)
Grtz Seth
hoezo kost een 2500 v6 minder als een 1600?
Ja hoor, die zijn er zat..
Zorg wel dat je een Goede koopt.
Heb laatst een hele nette handgeschakelde gekocht voor 1950 euro, een B2 uit 1999
De auto is echt netjes op een paar kleine puntjes na:
– Roest plekje in achterwielrand
– roestplekje op de kofferklep
– Motor zweet een beetje (V6 kwaal)
– bodem is werkelijk knetterhardDeze is in CDX uitvoering (Luxe uitvoering) met oa:
– Creme Lederen bekleding met stoelverwarming
– Climate control
– Cruise control
– 4x Electrische ramen
– Verbruiks computer met check control, en Telefoonweergave
– Originele Casette CD-wisselaar Telefoon radio (standaard radio voor de CDX)
– Stuurwielbediening Radio
– 10speaker systeem origineel
– 16ich LM velgen Origineel
– Mistlampen Voor
– Leder Stuurwiel
– 4x airbags
– Leeslampen Voor en Achter
– Armsteun Voor en Achter
– In hoogte verstelbaar stuurwiel
– Deurgrepen meegespoten in Carroseriekleur
– Radiateur afdekkap motorruimte (Aleen CDX)
– Extra anti ruisstrips achterdeuren (alleen CDX)
– Verzwaarde achterveerpoten (Caravan (Caravan is de benaming voor de Stationwagen))Dit is m dan:
zo gekocht:
zo is die nu:
Willem
3 juni 2012 om 10:43 #18032256wrijf het er lekker in! :p ;) ik ga eerst maar eens een vakantie doorwerken, de auto kan me er krijgen ( dit is de gedachtegang als de garage niet meewerkt ) en dna ga ik eens kijken hoe en wat het gaat kosten om versnellingsbak en tenminste fatsoenlijke motor erin te krijgen
3 juni 2012 om 11:00 #18032257Sorry hoor, Was niet Slecht bedoeld..
maar dit is wat je kan kopen als je eens wat Verder kijkt..
Oja, over de 2.5 V6 en lage aanschafprijzen hiervan kan ik kort zijn.
Mensen zijn bang voor het hoge verbruik van deze 2.5 V6en, maar dat vant zeker tegenover de 2.0 16V echt wel mee, Veel duurder zal het niet rijden.
bij ons in de groep is er een jongen overgestapt van 2.0 16V handbak naar 2.5 V6 handbak, en deze jongen rijdt nu zuiniger met de 2.5 V6 als dat ie deed met de 2.0 16v.
maar hierdoor liggen wel de aanschafprijzen veelal erg laag.
willem
3 juni 2012 om 11:03 #18032258@wim-v6 wrote:
Sorry hoor, Was niet Slecht bedoeld..
maar dit is wat je kan kopen als je eens wat Verder kijkt..
Oja, over de 2.5 V6 en lage aanschafprijzen hiervan kan ik kort zijn.
Mensen zijn bang voor het hoge verbruik van deze 2.5 V6en, maar dat vant zeker tegenover de 2.0 16V echt wel mee, Veel duurder zal het niet rijden.
bij ons in de groep is er een jongen overgestapt van 2.0 16V handbak naar 2.5 V6 handbak, en deze jongen rijdt nu zuiniger met de 2.5 V6 als dat ie deed met de 2.0 16v.
maar hierdoor liggen wel de aanschafprijzen veelal erg laag.
willem
ghehehe snapte dat je het niet slecht bedoelde :p nee mare… mn budget zal afhangen van wat de garage mij te melden heeft… anders ga ik er ff tijdje mee rondpeddelen en dan zien wat mn opties zijn :) ofwel hopen op een intern onontdekt probleem waardoor de motor de geest geeft? :hmmz
3 juni 2012 om 11:09 #18032259Mocht je m houden heb ik misschien wel een optie over.. :vertag
heb tenslotte een Complete V6 motor over straks als ”Mijn” V6 weer in de Station ligt haha…
3 juni 2012 om 12:09 #18032260@wim-v6 wrote:
Mocht je m houden heb ik misschien wel een optie over.. :vertag
heb tenslotte een Complete V6 motor over straks als ”Mijn” V6 weer in de Station ligt haha…
je hebt mn interresse! :shock: moet je me tzt maar eens aanspreken, welke versnellingsbak hoort daaragter?
3 juni 2012 om 12:11 #18032261zit er dan ook bij
3 juni 2012 om 12:13 #18032262@wim-v6 wrote:
zit er dan ook bij
3 juni 2012 om 13:39 #18032263reserveer dan ook gelijk het onderstel van de v6 (naven, achteras, etc)
3 juni 2012 om 14:52 #18032264haha
3 juni 2012 om 14:57 #18032265@sw_reijnders wrote:
reserveer dan ook gelijk het onderstel van de v6 (naven, achteras, etc)
hoe bedoel je reserveer?
3 juni 2012 om 15:00 #18032266heb hier Alles liggen van een Vectra-B 2.5 V6, en daarmee beodeld hij Reserveer voor het weg is.
5gaats onderstellen zijn vrij gewils en dus zo verkocht over het algemeen..
Willem
3 juni 2012 om 16:47 #18032267@wim-v6 wrote:
heb hier Alles liggen van een Vectra-B 2.5 V6, en daarmee beodeld hij Reserveer voor het weg is.
5gaats onderstellen zijn vrij gewils en dus zo verkocht over het algemeen..
Willem
op die fiets :) ja wel, dat is zeg maar voor mij momenteel afhankelijk van het prijskaartje ;) neem aan dat die motor er zo verder “normaal” in te leggen is dus ben wel benieuwd :)
3 juni 2012 om 16:51 #18032268niet doen dommeltje
zo’n ongeleid projectiel heb ik al vaker gezien (voor de kenners groen met rode strepen)een V6 wordt niet voor niets STANDAARD geleverd met een 5-gaats onderstel, rondom remschijven en 288mm schijven voorop.
Waarvan er veel mensen de voorschijven nog vervangen door 308mm schijven voor meer remkracht.je moet ook bedenken dat met een V6 je auto een goeie 300kg zwaarder wordt he.
3 juni 2012 om 17:00 #18032269Dat is die in de onderstaande link.
Staat al een goed tijdje te koop trouwens.
zal even vertellen hoe het zit:
Deze auto is door Rallyastra omgebouwd van een 1.6 8V naar V6, Daar is verder niks mis mee…
Maar deze auto staat op de Fietsremmetjes van een Vectra 1.6 8klepper..!!!!!!!!!Daarbij komt dat het een van de Kaalste uitvoeringen is die er van de Vectra-B Bestaat dus waarom deze te koop staat als CDX weet ik ook nog steeds niet..
http://link.marktplaats.nl/563613153″ onclick=”window.open(this.href);return false;
willem
3 juni 2012 om 17:25 #18032270maarum… als dat bekend is, waarom wordt dat dan niet omgebouwd? :p
3 juni 2012 om 17:37 #18032271Je bedoeld naar 5gaats onderstel??
Omdat ze dat Te Duur en onnodig vinden, Die gast die m toen heeft om laten bouwen vond het blijkbaar niet zo belangrijk als je een keer van 200 naar 100 moest remmen, je het niet redden en jezelf op een hoop zou rijden…
Remmen zijn niet belangrijk he, liever dat die auto 240 rijd, dan dat ie kan remmen, Remmen is tenslotten voor Sukkels..
zoiets zal de gedachte zijn denk ik zo.
5gaats onderstellen met 288mm remmen voor en 286mm remmen achter zijn zat te vinden..
Deze zitten onder:
Alle Vectra’s B1 met 2.0-16V 2.5-V6 motor
Sommige Vectra’s B1 met 2.0Di en 2.0DTi motoren
Alle Vectra’s B2Willem
3 juni 2012 om 17:48 #18032272hahaha vind het maar vaag hoor :p maar goed, die auto remt wel als je normaal rijd? :p Want ik vraag me af wat goedkoper is :) sowieso zit daar de motor al in… Wat een kleur combi btw… :p
3 juni 2012 om 17:57 #18032273haha….
Ik zat net te kijken.
Er staan al v6en op voor 900 euro, dan is deze Groene nog eens Stervensduur voor zo’n Leugenaartje..
Willem
3 juni 2012 om 18:57 #18032274@wim-v6 wrote:
haha….
Ik zat net te kijken.
Er staan al v6en op voor 900 euro, dan is deze Groene nog eens Stervensduur voor zo’n Leugenaartje..
Willem
ik heb geen eigen werkplek noch gereedschap om het erin te leggen, dus voor mij zou het een uitkomst zijn dat ik alleen remmen uit hoef te besteden, en as ofc :) maar goed, dit wetende heb je tog zeker wel een verkoop argument? :)
3 juni 2012 om 19:03 #18032275Heb het al eens op een andere topic gezegd dat je veel garagisten in het oog moet houden want ze draaien gewoon je benen eraf waar je bijstaat. Het beste wat je kan doen is of teruggaan om je geld terug te vragen (wat ik betwijfel dat ie gaat doen) of doorverkopen en iets meer geld uitgeven aan een 2.0 16v
Grtz Seth
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.