Ik was net mijn auto aan het poetsen en daarbij viel me op dat ik een vlek van de velg niet echt schoon kreeg. Ik dacht eerst dat het zwarte olie was maar toen ik wat beter ging kijken bleek dat de lak van de velg los aan het laten is. Ik heb Dezent F velgen, dat is nu niet bepaald een budget velg. :vertag
Kan ik de velgen ergens opnieuw laten spuiten en moet daar speciale lak voor gebruikt worden?
origineel gepost door Erwin
Ik was net mijn auto aan het poetsen en daarbij viel me op dat ik een vlek van de velg niet echt schoon kreeg. Ik dacht eerst dat het zwarte olie was maar toen ik wat beter ging kijken bleek dat de lak van de velg los aan het laten is. Ik heb Dezent F velgen, dat is nu niet bepaald een budget velg. :vertag
Kan ik de velgen ergens opnieuw laten spuiten en moet daar speciale lak voor gebruikt worden?
Het is nou ook weer niet de duurste natuurlijk, ik heb ze ook gehad(winterset) Heb je ze nieuw gekocht? garantie misschien?
Ik heb ook dezent f-jes onder mn vectra. Zijn sowieso slecht gespoten velgen. Bij mij bladderde de verf ook in de hoekjes eraf. En zijn trouwens geen dure velgen hoor, dezent is een ‘budget merk’.
Je kan ze ook zelf spuiten, heb ik ook gedaan. Eerst goed schuren dan spuitplamuur er over heen en dan gewone primer. En dan een flinke laag spuitverf.
De set heb ik zo’n 3 jaar geleden nieuw gekocht als zomer velg voor mijn Astra G. De set heeft nu de eerste winter als winter velg op mijn Vectra C gezeten. Ik denk niet dat ik na ruim 3 jaar nog garantie heb.
Ik dacht dat de velgen gecoat waren, maar als ze gespoten zijn kan ik ze misschien wel zelf over spuiten. Kan ik hier gewone auto lak van de Heuts o.i.d. voor gebruiken?
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.