velgen gespoten GTS wat vinden jullie ervan??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum velgen gespoten GTS wat vinden jullie ervan??

• Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    CALIBRA4x4TURBO

Heb mijn velgen gespoten zwart metalic met rood plakbandje er om heen en toen alles met blanke lak over gespoten! Remklauwen opnieuw gespoten! De reden was dat zoals jullie bij de vorige foto zien dat het gepolijste deel, dus de rand en de spaken helemaal verdofd waren en kreeg je niet meer netjes! Vondt ze wel mooi, maar moest wat, wat vinden jullie er van geworden?

Zo waren ze eerst wel mooi hoor, maar alles werdt dof en oxideerde in deze staat, toch ander materiaalsoort aluminium. Blanke lak er over heen werkt ook maar een poosje het houdt niet op gepolijst aluminium! Helaas!!

Zo zijn ze nu!

En heb het grilletje ook weer veranderd! De chrome lamellen er af gehaald werden vreselijk lelijk ook! Ja tis ff wennen met deze velgen, vondt het vorige ook erg mooi, maar helaas bleef dat gewoon niet netjes! Ik hoor wel van mensen dat als ik aan kom rijden nu het heel erg vet en bruut staat die rode rand! Moet het zelf nog s zien als er ff iemand anders in mijn auto rijdt! Wat vinden jullie ervan?

frank de jonge

Velgen zien er goed uit! Geslaagd!

roodrunner
        Deelnemer

Zo te zien is het wel netjes gedaan.
          Maar niet geheel mijn smaak, vondt het eerst mooier.

Groeten,
          Patrick

Fearless
          Deelnemer

Heel vet :thumbup . zwarte wielen met rood randje wou ik ook altijd. Tis er alleen nooit van gekomen

GTS Power
            Deelnemer

ziet er netjes uit :thumbup

het rode randje had ik zelf niet genomen maar toch heeft het wel iets.

een nadeel van zwarte wielen is dat ze daardoor snel klein lijken.

RISL
              Moderator

Vond ze in oude staat ook een stuk mooier, maar het is wel mooi gedaan.

2000
                Moderator

Ik ben niet zo kapot van zwarte velgen, maar het rode randje maakt het wel af :thumbup Vind het wel wat hebben.

GTS2.2DTI
                  Deelnemer

Wel netjes gedaan maar zwarte velgen, naaah. Tis net of je dan het hele jaar door met winterbanden rijdt..

Gts32v6
                    Deelnemer

Rode randje is teveel,als dit is geplakt probeer eens een wit of grijs randje.Past beter bij de chroomlijsten.

Gr. Gts32v6

jraaf
                      Deelnemer

:thumb Nog steeds een erg strakke GTS, Zou alleen de voorkant wat verlagen.

Safe driving Jurgen

janneman vectra c

Ze zullen niet lang netjes blijven als je er de winter mee doorrijd, de plakband zal snel barsten/loslaten en dus dan ook de lak die eroverheen zit,zonde van de tijd.
                          Ziet er wel leuk uit :thumb

Jan

RISL
                          Moderator

Heb je ze echt zelf gespoten? Anders ben ik wel benieuwd waar je ze hebt laten spuiten.

stiggel
                            Deelnemer

Mooi geworden!
                              Heb je ze zelf gespoten of laten spuiten?
                              Ik zoek namelijk ook nog iemand die mijn velgen kan spuiten.

STiGGEL

CALIBRA4x4TURBO wrote:
                              Heb mijn velgen gespoten zwart metalic met rood plakbandje er om heen en toen alles met blanke lak over gespoten! Remklauwen opnieuw gespoten! De reden was dat zoals jullie bij de vorige foto zien dat het gepolijste deel, dus de rand en de spaken helemaal verdofd waren en kreeg je niet meer netjes! Vondt ze wel mooi, maar moest wat, wat vinden jullie er van geworden?
                              CALIBRA4x4TURBO

Bedankt voor de reacties! Heb ze zelf gespoten en rood plakbandje er op gedaan! En toen de blanke lak! Binnenkant had ik al zwart gespoten een keer! Zo zie je de viezigheid niet van je remmen en andere troep! Ja tis ff wennen! En idd zwart maakt de velgen wal iets kleiner…. Ik vondt zo als ze eerst waren ook erg mooi, maar het bleef gewoon niet netjes! En denk dat dit wel goed blijft! Er zit blanke lak overheen dus het beschermt het plakbandje en de lak! Alleen 1 euvel is er………… als de banden er op moeten……..Dan moet je erg voorzichtijg zijn met het randje want dat kan er dan zo af gaan tijdens het opleggen! Gelukkig is er goed en voorzichtig mee omgegegaan! Maar als er een andere band(en) op moet , kan ik dat gerust duidelijk zeggen of er bij blijven staan bij een wildvreemde, want anders gaat het er geheid af als je roekeloos zo die band er af haalt of er op doet! Moet wel met voorzichtigheid mee gehandeld worden!! Maar ze zijn flink opgeknapt zoals ze er eerst uitzagen! ja had er eigenlijk nog oude foto bij moeten doen maar die had ik niet gemaakt! Want op deze foto de bovenste zien ze er nog wel netjes uit! Toen had ik ze ook net gespoten!

kaneelschep
                                Deelnemer

Ik vind ze geweldig!! Zwarte velgen met een afwijkend kleur randje op een donkere auto :wors
                                  Veel mooier dan die glimmende dingen. Daar zie je op den duur toch alle krassen en vlekken op en dat gaat je irriteren.
                                  Tenminste dat had ik altijd. ;)
                                  Zo komt je schijf met klauw ook veel beter uit!

scarabee
                                  Deelnemer

Vind die zwarte velgen met dat rode randje wel bruut staan.
                                    Alhoewel ik vind dat het alleen mooi staat als je ook een zwarte auto hebt.
                                    Ik denk alleen dat ik ze niet had gespoten maar laten poedercoaten.
                                    Daardoor blijft de lak veel beter zitten.

CALIBRA4x4TURBO

Ja oke maar met poedercoaten blinken ze niet zo als metlic lak! Het is dan Ral kleur en is nu niet zo heel erg super netjes meer wolken effect! Maar wel goed beschermend dat wel! Ja en dat rode randje komt zeker mooi uit met de remklauwen! De combinatie is wel netjes vindt ik ook! Staat wel sneller en blitser als de originele velgen! Nu waren dit dan wel 18” maar het heeft iets aparts, ja normaal zie je zoiets niet snel onder een GTS! Maar ja… smaken verschillen! Ze kijken wel sneller merk ik als je ergens rijdt……. :D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.