Velgen

Forumindex Forums Modellen Astra Velgen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252369
    Stefan W
      Lid sinds:
      2 September 2012

      Heb een vraagje,

      Ik wil misschien andere velgen gaan kopen, maar moeten de velg coderingen precies het zelfde zijn als dat eronder zat?
      Bijv ; 8,5J Breed, ET40, 5×110.

      Of moet het in de buurt zitten hiervan?
      8,5J Breed, ET35, 5×112 bijvoorbeeld.

      Groetjes,

      #18067234
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Nee hoeft niet hetzelfde te zijn, let wel op met de ET waarde als er standaard ET40 onder zit zou ik max er 5 boven of onder gaan zitten dus 35 en 45

        En als je naar een andere steek maat gaat moet je schuifbouten gebruiken en let goed op het naafgat, als de velg een andere diameter heeft moet je er centreer ringen bij kopen.

        Maar ik zou lekker op zoek gaan naar velgen met in ieder geval dezelfde steek:5×110

        Deze site effe bekijken gaat over ET waardes enzo: http://www.steekmaat.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Luuk

        #18067235
        Stefan W
          Lid sinds:
          2 September 2012

          Ik had inderdaad gelezen over de diameter van het naafgat, en dan je met schuifbouten van 110 naar bijv 112 kan gaan, of zit ik er nu naast

          #18067236
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Ja klopt weet zelf niet het fijne over schuifbouten dat kan een ander je beter vertellen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.