Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › vel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 maart 2012 om 01:13 #1788531018 maart 2012 om 06:34 #17885311
Waren dat ook mcgard sloten?
18 maart 2012 om 14:59 #17885312Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij niet.
21 maart 2012 om 08:43 #17885313weet iemand misschien iets wat in de buurt van rotterdam zit die dit kan verhelpen
zit geen beweging in
21 maart 2012 om 08:48 #17885314Van Snap on heb je speciale doppen met linkse soort draad erin.
dwz als je m eerst met hamer erop slaat en dan begint los te draaien gaat ie alsmaar vaster en komt die los.
Heb het laatst nog gedaan werkt super.21 maart 2012 om 08:59 #17885315@Astra H OPC-Line wrote:
Van Snap on heb je speciale doppen met linkse soort draad erin.
dwz als je m eerst met hamer erop slaat en dan begint los te draaien gaat ie alsmaar vaster en komt die los.
Heb het laatst nog gedaan werkt super.waren dat ook mcgard slotbouten
22 maart 2012 om 08:05 #17885316zo ziet hij eruit,wel wat ruimte,maar weinig beweging erin
22 maart 2012 om 09:59 #17885317@D-gek wrote:
Dit was het resultaat nadat ik erachter kwam dat ik m’n slotboutsleutel kwijt was.. :evil:
Heb deze nu in de garage aan de muur hangen ter herinnering, heb de slotbout nog steeds niet gevonden :fy1
Ik denk dat je hier wel genoeg ruimte voor hebt,
Werkt best goed zeker omdat de bouten warm worden door het lassen en dan ook sneller loskomen.
zorg ervoor dat je wel al nieuwe bouten hebt liggen:)22 maart 2012 om 14:24 #17885318@chieltjuh wrote:
@D-gek wrote:
Dit was het resultaat nadat ik erachter kwam dat ik m’n slotboutsleutel kwijt was.. :evil:
Heb deze nu in de garage aan de muur hangen ter herinnering, heb de slotbout nog steeds niet gevonden :fy1
Werkt best goed zeker omdat de bouten warm worden door het lassen en dan ook sneller loskomen.
zorg ervoor dat je wel al nieuwe bouten hebt liggen:)dacht dat er hier al was aangegeven dat er op die mcgard wielsloten niet/moeilijk kan gelast worden?
en volgens mij loop je dan ook grote kans op om je velg(lak) te beschadigen…heb dit gevonden op de site van mcgard zelf :
Hinweis: Falls sich die Radsicherung nicht lösen lässt, rufen Sie bitte für weitere Informationen unsere gebührenfreie McGard Service Hotline unter 00800 25 99 34 00 (gebührenfrei) an.
Nach dem Lösen der Radsicherung entfernen Sie alle Radmuttern/-schrauben und montieren Sie das neue Rad. Montieren Sie die Radsicherung laut McGard Montageanleitung.
BENÖTIGEN SIE HILFE ???
Bei eventuellen Fragen bezüglich eines McGard Produktes
kontaktieren Sie bitte unsere Kundendienstabteilung:Unsere Service-Hotline: 00800 25 99 34 00
(gebührenfrei für D, F, GB, I, E, NL, S, P,PL)dus kort samengevat : gratis klantendienst voor als je de mcgard wielsloten niet los krijgt, misschien kunnen zij je wel verderhelpen?
23 maart 2012 om 08:58 #17885319Maakt niet uit wat voor merk slotbouten je hebt.
Gaat erover uit dat de dop die je er dan voor gebruikt over je slotbout kan zodat je hem los kunt krijgen.23 maart 2012 om 13:49 #17885320@Smithy wrote:
@chieltjuh wrote:
@D-gek wrote:
zorg ervoor dat je wel al nieuwe bouten hebt liggen:)dacht dat er hier al was aangegeven dat er op die mcgard wielsloten niet/moeilijk kan gelast worden?
en volgens mij loop je dan ook grote kans op om je velg(lak) te beschadigen…Nergens gelezen hoor :jerry .. wrm zouden die dingen niet te lassen zijn?
beetje ducktape op de velg en rustig aan vastbakken gaat vast wel lukken zonder je velg te beschadigen, zelfde als een andere dop er in slaan, met beleid lukt dat wel:)
en aan de foto te zien hebben de velgen ook al een paar tikken van een hamer overleefd dus.23 maart 2012 om 14:30 #17885321jawel hoor, op de link in de 3e post van de TS :vertag :
@Spijkcity wrote:
McGard is heel goed
http://www.gummen.org/forum/showthread.php?1202-Los-krijgen-McGard-wielslot” onclick=”window.open(this.href);return false;:jerry
zelf heb ik hier totaal geen ervaring mee btw, maar toch..
lassen aan een bout die in een aluminium velg zit, lijkt me toch niet zo goed voor de velgen?
mss dat het met afplakken wel zou lukken, inderdaad.27 maart 2012 om 09:12 #17885322Anwb ook laten komen maar die kon er ook niets mee
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.