Veertje los klepje sigarettenaansteker (Astra H) – foto gevr

Forumindex Forums Modellen Astra Veertje los klepje sigarettenaansteker (Astra H) – foto gevr

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228049
    BadDuck
      Lid sinds:
      18 September 2009

      Hallo allemaal,

      Ik heb een heel klein probleempje. Meer een irritatie.
      Afgelopen week is het veertje van het klepje dat over de sigarettenaansteker zit, los gegaan. Heb geen idee hoe.

      Het scharniertje zit nog vast, maar ik vind het gewoon irritant dat het klepje nu niet “vast” zit middels het veertje en dat het dus niet vanzelf dicht gaat.

      Ik kan alleen niet vinden waar het “haakje”van het veertje vastgezeten heeft. Ik heb al een tijdje zitten pielen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

      Wie zou er voor mij een duidelijke foto willen plaatsen met hoe het vast hoort te zitten?

      Groeten,
      Steven

      #17754305
      astra-gtc-freak
        Lid sinds:
        3 March 2010

        Ik heb geen foto!
        maar ik weet wel wat het probleem is heb namelijk het zelfde probleem.
        er zat een heel klein oogje aan dat klepje waar dat veertje achter haakte.
        Dit is waarschijnlijk afgebroken waardoor het klepje niet meer vanzelf sluit.
        en is niet meer te maken helaas.
        oplossing een nieuw bakje kopen.
        weet niet wat het kost en of dat het wel waard is.
        of kijk morgen anders eens ff op de opel testdag bij een astra hoe het zit dan weet je het zeker!

        Succes.

        #17754306
        Black GTC
          Lid sinds:
          5 September 2010

          Ik heb dat klepje ook voor de sigarettenaansteker en voorzover ik weet ging dat klepje nooit automatisch dicht. Het zit los. (als ik dus de auto ondersteboven zou hangen dan gaat dat klepje omlaag hangen bij wijze van spreken)
          Heb ik nu ook een kapot klepje? Ik moet wel zeggen dat ik er geen last van heb.

          #17754307
          astra-gtc-freak
            Lid sinds:
            3 March 2010

            ja dan is jou klepje net zo als die van mijn astra en van Steven stuk.
            Tja ik vind het niet zo’n probleem.

            Oplossing ff nieuw bakje halen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.