Veerpootbrug Achter B GSI

Forumindex Forums Modellen Corsa Veerpootbrug Achter B GSI

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246210
    EdGSI
      Lid sinds:
      13 August 2011

      Heren,

      Wou me laatst een veerpootbrug bestellen voor de voorzijde. Maar toen hij verstuurd was zag ik dat hij voor de achterzijde was haha :jerry

      Dus ja nu maar een veerpootbrug achter erop zetten :hmmz

      Maar hoe? Ik heb eens achter in het kofferbak gekeken maar daar zitten allemaal kunststof kappen. :wtf Moet dit allemaal eruit om de veerpootbrug in te bouwen ? :hmmz

      Of moet ik deze aan de onderkant erop zetten ?

      Heb geen flauw idee :afro

      Het gaat om deze veerpootbrug

      #17988485
      Jurgen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2007

        Die op de foto is volgens mij gewoon voor de voorkant. De achterkant wordt altijd op de bevestiging van de schokdempers bevestigd. Aan de binnenkant zie je als het goed is aan beide kanten een rubberen dop, daar komt ie op. weet niet precies of een corsa b hier kappen voor heeft zitten.

        #17988486
        EdGSI
          Lid sinds:
          13 August 2011

          Ja hier zitten harde plastic interieurkappen voor. Passen deze er dan ook niet meer in ?;)

          Of kan ik hier langs af werken? Zal wel van niet he?
          En als ik ze eruit haal, ziet ook natuurlijk niet echt sjiek uit ;)

          Ik las wel ergens op een duits opel forum dat die die veerpootbrug vast boren aan de carosserie.
          Maar dat hoeft dus niet, die kun je dus net zoals voor op de veerpoten zetten?

          #17988484
          Onderbroekie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2007

            Ik zoek zoiets juist voor de onderkant van me auto , is dat wel mogelijk bij een corsa B ?

            #17988487
            EdGSI
              Lid sinds:
              13 August 2011

              Dus die interieurkappen in kofferbak moeten er wel af ?

              #17988488
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Nee, zitten klepjes voor. Als het goed is kaal je die klepjes weg en past de brug er achter op. Zo heb ik het iig wel eens gezien, praktisch lijkt me het niet.

                #17988489
                EdGSI
                  Lid sinds:
                  13 August 2011

                  Heb net even gekeken en èèn kant van het interieur eraf gedraaid. Maar kan nergens bouten oid zien waaraan ik hem vast zou moeten schroeven. En als ik hem op de langste stand zet haalt hij het ook niet van de ene naar de andere kant.

                  Heb ik dan ene voor onderop de achteras ? Hoe moet ik die dan vastmaken ? king:

                  Volgende keer maar beter gelijk de goede bestellen haha :jerry

                  #17988490
                  joop1970
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 September 2010

                    Heb jij nou de veerpootbrug van de foto? Die is voor onder de motorkap.

                    #17988491
                    EdGSI
                      Lid sinds:
                      13 August 2011

                      heb hem net snel even voor op de punten gelegd waar hij vast zou moeten en volgens mij past hij voor ook :hmmz

                      Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. In de advertentie staat ‘hinterachse’ , en dat betekent nog altijd achteras volgens mij :kewlpics

                      #17988492
                      joop1970
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 September 2010

                        Dat model is er in ieder geval een voor de voorkant. Fout in de advertentie. 1e foto komt van winparts, daar word hij ook gewoon verkocht al eentje voor de voorkant. Als hij bijna past moet je hem even stellen dmv de boutjes uit te draaien en dan kan je hem zo vastschroeven.

                        #17988493
                        EdGSI
                          Lid sinds:
                          13 August 2011

                          Super. Ga ik hem dadelijk erop zetten haha.

                          Wou eigenlijk ook ene voor de vooras. Kwam ik daarna erachter dat er HIN achter de advertentie stond haha.
                          Schijnbaar dus toch de veerpootbrug gekregen voor de vooras :jerry

                          Bedankt heren :thumbup

                          #17988494
                          EdGSI
                            Lid sinds:
                            13 August 2011

                            Gemonteerd :thumbup

                            Gaat veel strakker en scherper door de bocht king: Had niet verwacht dat je het zo zou merken

                            Maar een klein probleem:
                            De motorkap sluit niet helemaal goed meer aan de linkerkant(als je voor de auto staat). Maar het was donker dus zag niet heel veel meer.
                            Morgen even kijken ernaar.
                            Maar kun je die buis dan op de een of andere manier draaien zodat hij niet tegen de motorkap aankomt?
                            Of moet ik de buis zoveel mogelijk naar de rechterkant schuiven dmv die moeren ?

                            #17988495
                            Junior125
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 January 2006

                              als die tegen je kap aan komt zit er ergens iets niet goed, moet normaal niet kunnen. Gr’s

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.