Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › veel rook uit de uitlaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 december 2009 om 22:55 #17214735
hey waddup corsa drivers
ik heb een vraag er komt veel witte rook uit de uitlaat
nou was ik een tijdje geleden bij een garage geweest om te vragen wat het probleem was toen werd mij verteld dat me kleprubbers vervangen moeten worden en dat ik zker rond de 500 euro kwijt zou zijn nou lijkt mij dat echt te veel of is dat normaal de stand van zakenen is het mogelijk om het zelf te vervangen of is dat veel werk want voor zo een bedrag probeer ik het liever zelf te doen huur dan wel een brug ergens ga dan zelf aan de slag
heb trouwens een corsa b gsi 16v
alvast bedankt voor de response
2 december 2009 om 23:54 #17559054Vraagje:
– Wat doet het olieverbruik??
– heb je last van koelvloeistof verlies??
Willem
3 december 2009 om 01:24 #17559055rook ?!
daar is je uitlaat toch voor
ik rij nu al 7 jaar met een enorme roker en oliezuiper ( lees versleten rubbers )
en hij blijft rijden3 december 2009 om 07:09 #17559056Witte rook is koelvloeistof, blauwe is olie.. Of is het gewoon condens? Het is wel wat kouder buiten he? Daardoor lijkt ie altijd veel te roken.. Ach en roken kunnen die GSI’tjes toch wel.. Worden ze oud mee! :D
3 december 2009 om 09:42 #17559057wat niet rookt rijd niet:angel:angel
vgr tonsr3 december 2009 om 09:50 #17559058ruik je echt verbrande olie achter bij je uitlaat? als koelvloeistof niveau niet zakt en schoon blijft, zal het dat niet zijn. Klepsteelrubbers zou kunnen dan verbrand ie wel wat olie, als het via de zuigers moet komen, is je blok goed weg
3 december 2009 om 10:02 #17559059origineel gepost door Bart Hoedemaker
ruik je echt verbrande olie achter bij je uitlaat? als koelvloeistof niveau niet zakt en schoon blijft, zal het dat niet zijn. Klepsteelrubbers zou kunnen dan verbrand ie wel wat olie, als het via de zuigers moet komen, is je blok goed weghe bart ,beter geld in je eigen auto stoppen