Vectra velgen 18inch

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra velgen 18inch

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    wagnas
    Deelnemer

Ik probeer al driekwart jaar Opel Vectra velgen te verkopen. Maar krijg ze maar niet verkocht.

Ik rijd nu een Astra J met andere steekmaat, de Vectra velgen passen niet daarop.

Advertenties

Ze staan bij Velgen en Banden op de tweede pagina (kan niet direkt linken ernaar) op dit Opel forum.

Kan iemand uitleggen waarom ze mischien niet populair zijn? De velgen zien er goed uit, geen stoeprand o.i.d. schade en prijs is niet zo hoog. Of ligt het aan de winter en kopen mensen in de lente wel weer snel velgen?

Erg bedankt alvast.:)

dockedmarc
      Deelnemer

ik denk dat ik de advertentie gevonden heb, op pagina 4 volgens mij.

het gaat om de 18 inch 5 spaak wielen met versleten banden?

de rede dat ze niet snel verkocht worden heeft denk ik te maken met het feit dat het geen originele wielen zijn en dat de banden versleten zijn.

maar dat ik mijn mening.

wagnas
        Deelnemer

Bedankt voor je reactie. Ik heb de prijs verlaagd naar 250 euro. Dat is erg goedkoop voor 18 inch velgen.:)

Haasje17
          Moderator

Ik neem aan dat je deze bedoeld:

https://opel-forum.nl/vraag-en-aanbod/advertentie/576/te-koop-mooie-brede-8jx18-inch-velgen-voor-vectra-astra/

Ik vind zelf de velgen nu niet geweldig mooi voor 18 inch wielen, de spaken ogen wat small, de banden zijn aan vervanging toe.
            Als je beetje goede banden erop wil kost je dat een 340 – 400 euro aan banden inclusief montage. Met aankoop van jou velgen en banden ben je dan 650 euro kwijt.

Een set velgen 18 inch met banden koop je nieuw vanaf een 750 euro. Denk dat daarom veel mensen dan toch liever nieuwe goedkope velgjes kopen.

Zelf heb ik voor mijn Vectra, 2e hands Astra Turbo velgen gekocht voor 250 euro met 2 goede banden en 2 kale banden. Was ook bijna 500 euro euro kwijt in totaal, maar wel goede continental bandjes erop laten leggen. Als ik dan zou moeten overwegen om originele Opel velgen te kopen of imitatie en dan ook tussen 4 kale banden of velgen met 2 goede vrijwel nieuwe banden is de keus snel gemaakt.

Ik heb mijn broertje zijn winterbanden proberen te verkopen, ook dat waren vrijwel nieuwe banden met velgen (Vredestein en orignele Corsa GSI Velgen).
            Vroeg er 450 euro voor omdat de banden nog maar paar weken oud waren, heb uiteindelijk er maar 250 voor kunnen krijgen.

Grootste probleem is denk ik dat er gewoonweg teveel (Nieuw) aanbod is.

wagnas
            Deelnemer

Wow, 250 euro voor zo’n set is wel weinig. Ik heb de prijs van de velgen verlaagd van 300 naar 250 euro. Hoop dat iemand ze daarvoor wil kopen.

De velgen ogen wel groot. Van het weekend had ik een velg naast de 19 inch Opel wielen van de Astra J gehouden. Maar de 18 inch Vectra wielen ogen groter.

Bedankt voor je reactie.:)

wagnas
              Deelnemer

Algemene vraag aan iedereen. Kan ik 5×110 Vectra velgen met adapters op mijn Astra J 1.6 Turbo zetten? Die heeft 5×115 gaten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.