Vectra van 2002 caravan verlichting

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra van 2002 caravan verlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259366
    jan1972
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2013

      hallo
      ik heb een vraag (probleem) ik rij een opel vectra c van 2002 nu heb ik de caravan uit de stalling gehaald doe de stekker in de stekkerdoos van de auto en dan geeft hij in het display een simbool van een lamp weer,ik heb inmiddels de stekker+stekkerdoos vervangen voor een 13 polige alles volgens aansluitschema gedaan alle verlichting werkt gewoon maar het simbooltje komt steeds terug als ik de stekker er in stop had de opel garage gebeld die hadden de komende week weinnig tijd maar hij vertelde dat het waarschijnlijk de weerstand was heb in middels van de chassie een nieuwe dikkere massa kabel aangezet maar het simbooltje van de lamp blijft terug komen de monteur vertelde dat ik gewoon kon rijden maar ik zie liever dat alle lampjes uitblijven .

      heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn of hoe ik dit zelf kan verhelpen

      p s hij geeft deze melding niet als er geen aanhanger achter hangt heb ook een andere aanhanger er achter gezet maar dat maakten geen veschil

      al vast bedankt voor de reactie’s

      #18160590
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Is dat niet de melding dat er een aanhanger aangesloten is ?

        Welke is het ?

        #18160591
        jan1972
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2013

          hallo
          ik heb vectra c van 2002 niet hetzelfde als jij maar als ik even tijd heb maak ik foto van het simbooltje maar is een lamp met vraag of uitroepteken er in ben ik even kwijt maar dat simbooltje krijg ik ,

          #18160592
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Ik heb geen Vectra maar vondt deze foto op het forum en dacht misschien verklaart het iets maar had er
            overheen gelezen dat je een Vectra C hebt.

            #18160593
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Deze soms ?

              Topic:
              viewtopic.php?f=6&t=130625

              #18160594
              jan1972
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2013

                Ja dat is het symbool wat ik zie als er een aanhanger of mijn caravan er achter hang

                #18160595
                aapje1963
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 July 2006

                  Dat is toch een lamp stuk melding, kijk al je verlichting van je aanhanger/caravan ff na een slecht contact kan dit al veroorzaken soms doet het lampje het dan wel, maar aarde net ff niet goed, dus advies alle lamp pooltjes en de contacten waar ze in de lamphouder inzitten goed nakijken en eventueel schoon schuren
                  gr Arnold

                  #18160596
                  jan1972
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2013

                    oke dat heb ik nog niet geprobeerd ga ze beetje opschuren dan kijken wat er gebeurd bedankt voor je reactie

                    #18160597
                    AppieWik
                      Lid sinds:
                      31 October 2007

                      Heb ik ook!
                      Zowel met mijn vorige als met mijn nieuwe caravan hetzelfde probleem. Bij de nieuwe echter niet constant.
                      Heb me laten vertellen dat er ergens in het aanhangersysteem spanningsverschil optreed tussen links en rechts.
                      Hoeft maar heel minimaal te zijn en onze geweldige Vectra merkt dit al op :thumbup

                      Ik heb er mee leren leven. Zovaak hangt de caravan er toch niet achter! :hmmz

                      #18160598
                      beurjean
                        Lid sinds:
                        19 July 2011

                        Heb je de stekker in de stekkerdoos niet naar achter gedrukt toen je de stekker van de caravan erin gedrukt hebt?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.