Vectra start soms niet meer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra start soms niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

okeej ja is een lastig probleem…

als je dat wil vinden moeten we VEEL koffie drinken haha….

Maar ik gaat plat..

Als je info wilt of wat afspreken stuur dan een u2u bericht..

Willem

cavdmeent

Koffie drinken, geen probleem :D

Ik zal morgen weer eens proberen te starten, als dat lukt rijd ik maar weer naar de garage en zal ik daar jouw tips doorgeven, kijken of ie er wat mee kan. Lukt het niet, dan is het misschien wel zinvol om een keer jouw kant op te komen. Ik kom er morgen weer op terug.
        Tot zover bedankt!

cavdmeent

Het vervolg…vanmorgen wilde ik naar de garage gaan, maar m’n auto wilde weer niet starten. Route Mobiel gebeld, die heeft het trucje met remmenreiniger gedaan en toen startte ie wel. Maar aangezien ik (zeker met koude motor) meestal 500 m/1 km moet rijden voordat ie overgaat op LPG én de bus met remmenreiniger op een gegeven moment ook op was schoten we nog niet veel op. Dus weggesleept naar de garage met de mededeling dat m’n brandstofpomp waarschijnlijk kapot is.

Ben benieuwd wat voor kosten me nu boven het hoofd hangen, maar goed, afwachten maar. In ieder geval had m’n garage vandaag geen tijd, morgen misschien wel.

Gelukkig kreeg ik van Route Mobiel vervangend vervoer, dus ik kan wel uit de voeten, maar als ik weer eens een andere auto moet kopen, het wordt zeker geen Fiat Panda :thumbdown Ik heb het idee dat je met zo’n auto gewoon een keer van de weg af waait :P

cavdmeent

Om het verhaal nog even af te maken:
            Brandstofpomp is vervangen. M’n garage heeft er één bij de sloop gehaald en hij start weer als een zonnetje. Ik rekende op een schade van € 600,-, maar ‘t was maar € 100,- Dat is toch een meevaller!
            Bedankt voor het meedenken!

Carla

Navy
            Deelnemer

Kijk, da’s een goeie garage! :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.