Vectra opc tekoop

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Vectra opc tekoop

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    VectraOPC-72
    Deelnemer

Die jongen uit Beek en Donk weet wat hij koop, was inderdaad een hele nette auto….nog ff en hij mag zich Opel-dealer noemen.

Maurice89
      Deelnemer

Het is ook een nette handelaar hij is ook eerlijk :thumb

VectraOPC-72
        Deelnemer

Ja klopt ik heb bij hem de zwarte Vectra OPC station gekocht.

rex

hallo allemaal.
            even 2 dingen recht zetten.
            ten eerste wens ik de nieuwe eigenaar van de vectra heel plezier en veilige kilometers.
            ten tweede ben ik geen centen neuk… . ik heb de vraag gesteld of dat het verhaal klopte van het overlijden en invoer uit belgien.
            dit om dat er bij sommige handelaren / dealers nog al vreemd over de herkomst van dit soort auto”s wordt gedaan !!
            dat ronald ( de jonge verkoper in dit geval ) wel netjes en eerlijk was over de auto , hij vertelde ook netjes dat de auto al onder voorbehoud verkocht was , ook een boteham moet eten en zijn kosten heeft.
            alleen om nu meteen te gaan roepen over het een en ander vindt ik persoonlijk iets te ver gaan.
            mijn insteek was gewoon om info in te winnen over de auto ( lees geschiedenis )
            NIET over de prijs ( had ook nog iets in te ruilen )
            hoop dat die discusie op een andere manier kan worden gevoerd
            vr gr mark

VectraOPC-72
            Deelnemer

Dank je Mark…….ik denk dat je moet kijken wat je een auto waard is. En als ik kijk naar de dagwaarde, de opties, de kilometerstand, en de staat van de OPC was hij het betaalde bedrag zeker waard. En inderdaad Ronald (de handelaar) moet ook brood op de plank en hij had een meevaller omdat de ouders van de vorige eigenaar de auto snel weg wilden hebben omdat ze steeds aan hun zoon werden herinnerd bovendien was de auto afgemeld waardoor een Belg een fors bedrag moest betalen voor het weer aanmelden (berekening vermogen en gewicht). Ik hoop niet dat ik van dit alles het dupe wordt alles ik de auto ooit verkopen wil…..het is een hele goede en nette auto!

2000
              Moderator

Ik begrijp de discussie niet helemaal. Mij maakt het geen bal uit wie waar aan verdient, het gaat mij alleen om de prijs die ík moet betalen, de rest is bijzaak…….

VectraOPC-72
                Deelnemer

Ja….precies….dat is wat ik ook probeer te zeggen!

rex

goede morgen.
                    kijk zo kan het toch ook.
                    mij ging het ook alleen maar om de geschiedenis , niet om de prijs.
                    afspraken maken doe je met de verkoper.
                    succces met de vectra en ik ga verder zoeken naar een andere vectra station opc
                    gr mark

gerben rsv
                    Deelnemer

Mark,

Er staat er 1 te koop in Hellevoetsluis ! :thumb

VectraOPC-72
                      Deelnemer

Mag ik vragen wat je wil uitgeven voor een OPC of wat jouw budget is?

VectraOPC-72
                        Deelnemer

De Vectra in Hellevoetsluis ziet er wel afgeleefd uit.

rex

goede avond.
                            vectra , om op de vraag een andwoort te geven is moeilijk , maar jouw auto was precies wat ik zocht.
                            kleur , uitvoering en staat van de auto.
                            prijs ? ja is moeilijk te zeggen want heb ook iets in te ruilen , maar als je een beetje rond kijkt ben je toch tussen de 12 en 15 duizend euro kwijt.
                            maar als je de vectra wil verkopen even een pm sturen ( :D )
                            op gaspedaal staan er wel twee maar ze hebben beide te veel gelopen.
                            wil er een hebben met een lage km stand , dus ruim onder de ton op de teller , dus vandaar dat ik best jaloers ben vectraopc-72
                            we hebben nog even de tijd ( nog ruim 8 maanden voor dat de tweede komt ) dus blijf rustig zoeken en blijf rvl garage in de gate houden
                            vr gr mark

VectraOPC-72
                            Deelnemer

Er bestaat een hele kleine kans dat ik de Vectra verkoop, mijn vrouw heeft familie in Duitsland die hun Insignia OPC willen verkopen omdat ze een Audi RS6 op het oog hebben. En er is 1 Opel die ik nog mooier vind dan de Vectra OPC……de Insignia OPC! Mochten we het eens worden over de prijs van Insignia ga ik de Vectra te koop aanbieden. Dus wie weet.

rex

vectraopc-72
                                heb je een pm gestuurd
                                groeten mark

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.