Vectra kuren??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra kuren??

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    nova….
    Deelnemer

Vectra heeft gister een dag stil gestaan… wil ik strax weg gaan gaat het motorlampje knipperen.. wa krijgen nou, ik geef gas… leek net of die aan het stotteren was .. trek de motorkap open .. blok was aan het trillen/schudden :hmmz zet de vectra uit ik wacht ff en ik start hem weg lampje,ging tanken .. rij weer weg geen lampje meer aan!

Waar ligt dit aan?

nova….

Henk042
      Deelnemer

Wakker geschrokken na een dagje rust:D:D

sw_reijnders
        Deelnemer

uitlezen he als het lampje brand
          hang um ff aan de opcom

nova….
          Deelnemer

[rquote=1860836&tid=142028&author=sw_reijnders]uitlezen he als het lampje brand
            hang um ff aan de opcom[/rquote]

Opcom heb ik niet bas…maar uitlezen wil ik van de week is doen als het lampje weer gaat branden.

@henk
            danmoet tie vaak schrikken:P

svdk20
            Deelnemer

uitlezen kan ook zonder lampje he nova storingen blijven in je systeem staan.
              en euh nova wordt het niet is een keer tijd voor een china clone opcom setje ??

nova….
              Deelnemer

[rquote=1860864&tid=142028&author=svdk20]uitlezen kan ook zonder lampje he nova storingen blijven in je systeem staan.
                en euh nova wordt het niet is een keer tijd voor een china clone opcom setje ??[/rquote]
                Misschien wel…

Peer010

-offtopic
                  wat kost zo’n opcom set eigenlijk en waar kan je ze bestellen.
                  Peertje:P

sw_reijnders
                  Deelnemer

ebay

robert1970
                    Deelnemer

Dit heb ik ook een keer gehad, bleek dat er een breuk in de transponder zat, werd af en toe niet herkent door de immobiliser, vrouwlief had de sleutel eens laten vallen.:angel
                      VOD heeft hier in de buurt losse transponders liggen, kosten nog geen 25 euries, met programeren mee.
                      Groet Robert

nova….
                      Deelnemer

zal het in de gaten houden… sleutel laten vallen is niet gebeurt. Maar heb steeds geen lampje gehad op het dashboard.., dus afkloppen :)

kimmiej666
                        Deelnemer

[rquote=1862140&tid=142028&author=nova….]zal het in de gaten houden… sleutel laten vallen is niet gebeurt. Maar heb steeds geen lampje gehad op het dashboard.., dus afkloppen :)[/rquote]

Anders kom de een bakske koffie halen en hangen we hem bij mij ff aan te tech2 :P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.