Vectra GTS velgen spuiten

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Vectra GTS velgen spuiten

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    larsvk

hallo

ik heb een Opel vectra gts van 2003. ik zou graag willen weten hoe het staat als ik mijn velgen een andere kleur spuit. ik zit de denken aan donkergrijs/antraciet.

als iemand dit kan en wil fotoshoppen? en eventueel met de ramen licht geblindeerd?
      alvast bedankt.

marcelnl
      Deelnemer

Hi en welkom op het forum, stel je ook even voor in het forum, LINK –> viewforum.php?f=30

wat betreft je shop aanvraag, ik zal het morgen even voor je doen, foto verschijnt dan weer hier.
        (zo te zien is de foto gemaakt in Lelystad, batavia haven)

greetz, marcel

marcelnl
        Deelnemer

larsvk

dankjewel! ziet er egt heel mooi uit naar mijn mening! maar dit was niet mijn vectra, maar op het oog precies het zelfde. ik kom zelf uit brabant en heb geen foto van mijn opel. op dit moment heb ik al men winterset eronder liggen en kon ik dus ook geen foto maken. maar nu kan ik deze velgen mooi laten spuiten en men ramen laten blinderen. bedankt marcel

HarryBarry
            Deelnemer

@marcelnl wrote:

Zo ziet mijn GTS eruit na een maand woon-werk verkeer met alle remstof op de velg. Voor mij een signaal de velgen weer mooi schoon te maken (als op de eerste foto).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.