Vectra gts naar wens gemaakt ( met foto’s)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra gts naar wens gemaakt ( met foto’s)

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    patman

@ralph3000 wrote:

@patman wrote:

Wow.. dikke vectra hoor.
      Die vriend van je die het spuitwerk heeft gedaan, is dat soms de eigenaar van rokx?
      Mijn vectra opc gaat dinsdag naar rokx.. en hij had het al over een ralph wat ook zo’n mooie vectra heeft.

Klopt, is bij rokx gedaan, klinkt als reclame :wors , maar dit is het enige bedrijf waar ik mijn auto achterlaat. Deze mensen begrijpen tenminste nog dat er auto liefhebbers zijn en zijn bereid ook zo aan je auto te werken, mag ook wel eens gezegd worden toch?

Ik zal van de week eens gaan kijken als je opc er staat, :thumb ik probeer eens per week daar sowieso op de koffie te gaan. :jerry
      Ben benieuwd naar je vectra!

Gr. Ralph

Dat mag idd gezegd worden.
      Mijn broer is al jaren klant bij rokx, altijd tevreden geweest.
      Plus zijn ze daar enorm klantvriendelijk!
      Misschien komen we elkaar wel eens tegen hier in zuid limburg, kan ik jullie mooie vectra ook eens in het echt bewonderen!

ralph3000
      Deelnemer

Vandaag weer wat aan de vectra gedaan. Sinds dinsdag was het kabeltje van de stoelverstelling over gebroken en de deurvanger knakte :thumbdown . Gelijk nieuw besteld en vandaag vervangen. king:

Ik was bij rokx en daar stond ook de opc van patman :wub
        Wat een dikke auto! Ik ben wel stout geweest en heb de opc eens gestart en was erg onder de indruk van het geluid! :wors nooit gedacht dat zo’n opc zo bruut klinkt.
        Sorry patman, hoop dat je niet boos bent dat ik aan je auto heb gezeten :angel hoop dat je een keer een blokje om wilt met me.

Bij thuiskomst bleek dat de privacy shades binnen waren gekomen, die ook gelijk gemonteerd. Ben er wel tevreden over, alleen jammer dat het gedeelte voor het achterraam uit 2 stukken is en je hier dus een naad ziet lopen, verder :thumbup

Groeten ralph

patman

Ja geluid klinkt goed heh en dat terwijl alles origineel is.
          En nee hoor, vind het helemaal niet erg dat je de auto hebt gestart en dat blokje om moet ook geen probleem zijn.

Danny white signum

Super dikke Vectra :wors bbs velgen staat de auto echt goed :thumb

ralph3000
            Deelnemer

@patman wrote:

Ja geluid klinkt goed heh en dat terwijl alles origineel is.
              En nee hoor, vind het helemaal niet erg dat je de auto hebt gestart en dat blokje om moet ook geen probleem zijn.

Mijn zoontje van 2 stond ernaast en begon meteen te huilen toen ik hem startte :agent .
              Normaal is hij alleen bang van het geluid als ik 1 van mijn 2 manta’s start in de garage terwijl hij ernaast staat :angel , maar dit maakte ook indruk.

remutr
              Deelnemer

Dat zijn geen standaard manta’s dan?

ralph3000
                Deelnemer

@remutr wrote:

Dat zijn geen standaard manta’s dan?

Nee, Eentje met 2.0- 16v, Webers en een rvs groep A uitlaat en eentje met 3.0-24v en ook rvs groep A. Beide b- manta’s. Verder staat er nog een a-manta te wachten op z’n 3.0 en moet deze nog verder afgebouwd worden.
                  Ik verveel me in ieder geval niet. :jerry :jerry

remutr
                  Deelnemer

Dat zijn mooie motoren voor een manta,

heb je er foto’s van?

ralph3000
                    Deelnemer

@remutr wrote:

Dat zijn mooie motoren voor een manta,

heb je er foto’s van?

Zeker, zijn beide sinds 1995 in ons bezit, dus foto’s tot over de oren. :kewlpics
                      Ik zal er een paar plaatsen voor een indruk, maar vervuil dan wel het vectra/ signum gedeelte hier. :jerry :jerry

– See more at: http://s1279.photobucket.com/user/Ralph3000/media/Manta/image_zpsb98b0fdb.jpg.html#sthash.gsK5Cosg.dpuf” onclick=”window.open(this.href);return false;

– See more at: http://s1279.photobucket.com/user/Ralph3000/media/Manta/image_zpsaf3fd106.jpg.html#sthash.gsK5Cosg.dpuf” onclick=”window.open(this.href);return false;

– See more at: http://s1279.photobucket.com/user/Ralph3000/media/Manta/image_zpsfa462b84.jpg.html#sthash.gsK5Cosg.dpuf” onclick=”window.open(this.href);return false;

– See more at: http://s1279.photobucket.com/user/Ralph3000/media/Manta/image_zps03a5a9ab.jpg.html#sthash.gsK5Cosg.dpuf” onclick=”window.open(this.href);return false;

ralph3000
                      Deelnemer

Hmm, zo te zien mislukt met de foto’s :fy1 :thumbdown

ralph3000
                        Deelnemer

Weet iemand hoe ik de foto’s op een makkelijkere manier kan plaatsen dan via photobucket? Het copieren van de code lukt niet zo met een i-pad.
                          Of ligt het aan mij king:

remutr
                          Deelnemer

Hoi Ralph,

Voor 2 zulke mooie manta’s zou je het Vectra wel mogen vervuilen.

Je heb echt 2 pracht exemplaren in je bezit.

corsarider
                            Deelnemer

Zeker weten…
                              Mooie Manta’s :wors

corsaforever
                              Deelnemer

en zo hoort een manta er bij te staan echt super mooi!!!!

ralph3000
                                Deelnemer

Thnx, ben d’r ook nog steeds erg blij mee, zelfs na 18 jaar. :thumb
                                  Als een auto mij bevalt, kan ik er moeilijk afstand van doen, toen we de vectra kochten zei ik meteen, daar verander ik niks aan en voordat hij 10 jaar wordt kijken we weer voor wat anders, maar hij bevalt zo goed, dat ik hem nog steeds niet kwijt wil :afro

15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.